6/04/2008

ninsoare in luna lui iunie

oamenilor li se face dor de inghetata,de ananas,de arahide,de votka,de razboi...mie imi e dor de zapada(chiar acum cand vara isi intra in drepturi).Acum as vrea un fulg de zapada sa se joace cu irisul meu,cu buzele mele...sa transforme pamantul si sa deseneze egalitate sub covorul alb,sa imi spele pacatele,sa imi curete neajunsurile si sa ma inveleasc cu fularul atat de tare incat sa am impresia ca defapt incerc sa ma adorm vesnic.
Pacat ca nu ninge vara...macar o data pe luna...am fi mai curati,poate n am mai jigni asa usor,poate am da mai multe daruri,poate am fi mai tacuti atunci cand doare,poate am iubi mai sincer...
eu inca astept sa ninga in luna lui iunie.


4 comentarii:

Cora spunea...

Nu-mi place frigul. Avem ploaie in schimb... si vorba unui cantec "ploaia care va cadea/ pacatele toate ni le va spala". Iluzii bineinteles, dar curati cu trupul sa ne simtim, daca nu cu duhul :P

Ioana C. spunea...

da,El Negro-Ploaia:D (una din melodiile mele preferate..versuri superbe)

Deey spunea...

Deacord cu tine! ce bine ar prinde un fulg de zapada:X

Ionut spunea...

Daca ar ninge, Bucurestiul va fi devastat, ma refer la mocirla :)