6/19/2008

....

Atarna(4 camere din inima mea)

in anti camera e scrum.
Camera 1

Pe gramada de rufe
Un cutit.
Langa el un ceas,
Stricat.
l-a stricat timpul
sau poate vremea
sau poate s-a udat
si poate ca atarna greu secundele acum
si muget de stele
intre ore se lasa
eul din mine-a obosit
s-a obosit pe sine
apoi a obosit natura
apoi s-a intors plictisit catre Creator
si a gesticulat cu un cutit ori cu vreo vorba
si azi a mai ramas cutitul.


In camera 2-o tigara
Aprinsa
In scrumiera
De veghe n lanul de tristeti
Asteapta
Sa mi revin.



Camera 3-o musca
Bazaie sangele umed



Camera 4-o cartita si un pahar de gin
Cartita sapa
In trecut.
Ginul-ma tine in prezent
.

Azi-e nor,
Si poate o sa ploua…
Astept recusul Intr-un proces pierdut cu viata
!

3 comentarii:

Cora spunea...

Am tot incercat sa scriu un comentariu si am tot sters pt ca nu mi se parea nimic potrivit. Ai scris foarte frumos...

Screeach spunea...

4 camere...e un film, nu stiu daca l ai vazut si daca te ai inspirat din el sau nu, eu categoric nu l-am vazut ca mi-as fi dat seama...dar imi place ce ai scris...:)

Ioana C. spunea...

nu l-am vazut.mersi:)