7/06/2008

leapsa scriitoriceasca

Am primit o leapsa de la Bidge.Trebuie sa deschid prima carte ce imi cade in mana (sau e in curs de citire) la pagina 123 si sa copiez frazele 5-9 . Iata:

Mirat,K.se opri locului si mai asculta o data,ca sa fie sigur ca nu se inselase,o clipa,nu se mai auzi nimic,apoi gemetele reincepura.Primul gand al lui K. a fost sa cheme vreunul dintre oamenii de serviciu,pentru cazul in cand ar fi avut nevoie de martor,dar se simti cuprins de o curiozitate atat de puternica ,incat impinse usa care zbura, literalmente,in fata lui.Asa cum banuise,acolo se afla o camara pentru vechituri,pragul era ticsit de imprimante inutilizabile si de calimari vechi de lut,rasturnate pe podea.Dar in mijlocul incaperii,la lumina unei lumanari prinsa de un raft stateau 3 barbati cu spinarile inconvoiate din pricina tavanului scund.
(KAFKA-Procesul)
si cand te gandesti ca bietii oameni erau batuti de un fel de calau medieval pentru nu stiu ce tratamente rele aplicate domnului K.Asadar nimic din ce anunta prima fraza nu se intampla:P

Leapsa merge mai departe la toti cei care aveti 5 minutele libere pentru a o onora!

3 comentarii:

Cora spunea...

Ce bine ca sunt oameni care citesc cate o carte buna si ce bine ca avem vacanta in care putem citi si alte carti decat cele impuse de programa scolara :-<.

Gandeste-te bine la ce facultate vrei sa dai si nu te grabi in alegere. Eu cu doua luni inainte de bac m-am hotarat si a fost cea mai buna decizie pe care am luat-o. Cantareste inclinatiile pe care le ai si cu ceea ce te pasioneaza si apoi informeaza-te bine despre facultati. Sper ca la anul cand vei da bacul sa nu mai fie bataie de joc precum acum, desi... putin probabil.
Cam de vreo 3 saptamani incerc sa-mi gasesc un job, dar pt studentii de anul 1 sunt cam limitate posibilitatile, mai ales daca vrei intr-un anumit domeniu... Dar nu ma dau batuta :D

Ioana C. spunea...

multa bafta!:)

monica spunea...

Soarele mi-a scaldat fata.M-am gandit ca vreau ca Sekure sa fie fericita.Dar,intr-un fel anume,mi-era mila si de nefericitul pe care-l vazusem in casa umeda,rece si intunecoasa.Fara sa-mi fi facut vreun plan,pur si simplu pentru ca asa mi-a venit,am luat-o spre Piata de mirodenii de la Laleli,cu gandul ca o sa-mi mai vin in fire printre mirosurile de tarhon,sofran,piper;m-am inselat insa.
Ajunsa acasa la Sekure,aceasta m-a intrebat,dupa ce a luat ravasele,mai intai despre Negru.
Orhan Pamuk-ma numesc Rosu