7/31/2008

cigarettes

Cel mai plauzibil motiv pentru care n ar trebui sa ne lasam de fumat se gaseste chiar intr un manual de engleza pt liceu,un manual de clasa a 10 a. Nu e etic,nu e un model de urmat dar jur ca pare atat de plauzibil,incat pana si eu ma mint ca nu gresesc cu nimic urmand ideea de mai jos,crezand o,acceptand o.Poate imi usureaza regretele.


Smoking has been very good to me.Cigarettes have never let me down,never abandoned me on lonely,desperate nights.Smoking clears my head,helps me think clear.Smoking has started conversations,driven away annoying people,helps me celebrate victories,get over losses.

and now,if you ll excuse me,i m going to smoke a cigarette.

8 comentarii:

Alexandra spunea...

All smoked out...Our best friend-the cigarette.

Reptilianul spunea...

ma ispitesti :) , bun citatul))

Ioana C. spunea...

:)))

monica spunea...

suna bine..chiar si pentru un nefumator convins!
:)
eu raman la parerea mea:no smoke!:)

Kiddo spunea...

foarte tare citatul .

si foarte tentant in acelasi timp , am o pofta de o tigare acum .
:)

lore spunea...

Ai amintit doar de aparente, nu ai spus nimic insa de consecinte.

Ioana C. spunea...

cred ca intr o anumita masura ne place sa ne ghidam si sa ne hranim cu aparente,sau poate ca adevarul(consecintele)dor.

Alexandra spunea...

Hmm.Initial cu totii traim numai dupa si prin aparente.In ziua de azi iti e frica de adevar-consecinte.Sau poate ca daca adevarul este unul convenabil,consecintele vor fi si ele la fel,deci nu trebuie sa atribuim consecintele , adevarului.Sper ca am reusit sa ma fac inteleasa,daca nu am dreptate astept raspunsuri:) No offence.