3/11/2010

flori, fete... și-un primar



Primăria capitalei a dezvoltat un proiect de amploare și care nu numai că va scădea nivelul de poluare, nu numai că va redresa si întreaga economie a României, dar va și urca Bucureștiul în top 3 capitale de vizitat pentru frumusețea centrului vechi..... A scris pe unele autobuze urări de 8 martie pentru doamne și domnișore... și, doamne, ce brainstorming o fi fost în redactarea textului ... care era destul de lung.... activități intelectuale monșer.


N-am să invoc criza ci doar așteptările mele de cetățen care NU l-a votat pe Oprescu și care, cetățean pe persoană fizică, mai crede că înainte de aprobare orice idee d-asta trece mai întâi pe la primar.... M-aș fi bucurat mai mult să știu că primăria se ocupă de centrul vechi, de nenorocitele de gropi, de fluidizarea traficului, de reabilitarea școlilor, de multe altele.. și nu că principala ocupație e împărțitul de lalele, garoafe și scrisul urărilor pe autobuze.... poate că pentru noi, femeile, e mai importantă siguranța pe străzi la diferite ore decât un amărât de La mulți ani! și urări de primăvară.


poza de aici

5 comentarii:

ARIPI DE FLUTURE spunea...

de acord cu tine ioana

Irisha spunea...

Totally agree with u ...

Anonim spunea...

deci in concluzie:
si eu am vrut multe la viata mea asa cum si romanul vrea un trai decent o groapa macar la 2 metri nu una cat orasu, salarii decente,



De la dragii nostri alesi vom astepta mult si bine pana vor trece ei la fapte eu voi avea stranepoti si acestia vor avea nepoti care si ei la randul lor vor avea copii ce vor avea copii deci nu prea curand

Orry spunea...

suntem pe aceeasi unda! ;)

dishku spunea...

nu sunt destule banci si biserici?! ce nevoie avem de scoli si sosele?!
cred ca si tu faci parte din minoritatea care tot voteaza la toate alegerile(parlamentare, locale sau prezidentiale) si iasa mereu cel pe care nu-l votam.nu e culmea?