5/28/2008

112-sau cum sa mori mai repede

dupa 3 ore de asteptat o amarata de salvare..am ajuns la concluzia ca daca as fi iesit in strada si as fi ucis un om probabil ar fi venit mai repede(ca doar in teorie scrie ca salvarea vine la pachet cu politia).
uitandu-ma la bunica,cu probleme cardiace si 2 accidente vasculare...mi-am zis:are doua variante:ori se face mai bine..ori...
in tara nimanui,in acest"far west"estic care e Romania noastra,intre oamenii astia saraci,neputinciosi,analfabeti ori intelectuali ratati apar smecherasii politici,roboteii defecti care ne cer culmea cu un tupeu aproape vulgar...SA-I VOTAM!
mie campaniile electorale mi se par un fel de:dati-mi si mie un banut!,dar macar la metrou suna mai plauzibil.
asa ca dragi parlamentari,la toamna cand o sa am drept de vot...n-am sa votez deloc...pt. ca acum 5 ani salvarea venea dupa 2 ore,acum o zi dupa 4..iar azi dupa 3..Asa ca stiam eu de ce schimbam canalul cand dl.ministru Nicolaescu al PNL-ului se chinuia sa acorde un amarat de subiect cu predicatul.
daca sunati zilele astea la salvare va recomand sa mergeti inainte la MAMA OMIDA..sa va spuna cam in cate ore reuseste sa ajunga ambulanta ...si cu cate ore inainte sa sunati...
Oricum ..pt. vara asta...urez MOARTE USOARA CARDIACILOR,SUPRAPONDERALILOR si altor bucuresteni cu sau fara drept de vot..stati linistiti zeul Nicolaescu si alaiul de ingeri sanitari va vegheaza somnul de veci....
P.S.:sa va mai spunca o batranica a lesinat pe strada langa o ambulanta si cei din interior fumau pasiv...neah....abureli...

Un comentariu:

Screeach spunea...

probabil o sa termin si restul posturilor, maine...:) (cute)