5/26/2008

vita-de-vie:VINA

cand asculti vita-de-vie nu poti sa nu iei cuvintele asa cum sunt,nu poti sa nu le alipesti de tine,sa le mulezi cu exactitatea unui chirurg care schimba inimi,dar probabil si pentru asta iti trebuie o sensibilitate anume.Am descoperit de curand o piesa absoluta...VINA,o piesa de maturitate a VDV.Dar despre lucrurile frumoase si bune...in general se vorbeste putin...se vorbeste cu sfiala...asa ca las versurile sa se dedice singure,sa pledeze singure,si pe langa asta..incep sa pierd...o piesa la care...comentariile sunt prea scurte si prea insignifiante.
(cu un click pe titlul articolului puteti asculta melodia vina:) enjoy!)
incep sa pierd

Imi auzi din departare cantecul tacut
Nu stiu daca doare sau e mult mai mult decat atat
M-am pierdut de tine si incerc sa te gasesc
Ma ascund de mine fiindca stiu ca iar o sa gresesc
Cantecul acesta e un felinar aprins
Arde-n intuneric pentru oameni vii cu suflet stins
Am crezut ca e de-ajuns sa cer, si voi avea
Nu stiam ca trebuia intai sa pierd ca sa-nteleg

Ce aveam in fata mea
Nu vedeam din vina mea
Si acum incep sa pierd..
Incep sa pierd

ratacesc aiurea printre zeci de amintiri
Fiecare soapta e inceputul unei vechi iubiri
De la viata am invatat sa cer mereu mai mult
Fara sa-mi dau seama ca-mï era de-ajuns sa te ascult

vina.
Strop(i)de vin si un munte de vina
Si nu mai pot sa ies
As vrea sa am putina lumina
Si un alt inteles
Nopti in care ma iubea
Poate ca i-am spus ceva
Ca de atunci n-am mai gasit o
Si nu m-a cautat nici ea

E vina mea si daca as putea
Sa te fac sa uiti de ea
Te-as intreba daca nu cumva
Ai primi o parte din ea!
Daca timpul m-ar ierta
As sapa in mintea mea
Toate vorbele le-as alunga
Poate as putea uita

E vina mea si daca as putea
Sa te fac sa uiti de ea
Te-as intreba daca nu cumva
Ai primi o parte dïn ea!

(si cum spunea un fan inrait:vita a bagat bine anul asta!...cumparati albumul EGON-50% din profit merge la copiii cu SINDROMUL DOWN)


Niciun comentariu: