9/30/2008

seasons

era decembrie si urme de frunze de nea pe buzele ti
era noiembrie si ganduri nebune de ploaie
era octombrie si s-a nascut cineva undeva in Africa
era septembrie si pescarusii isi scutura neaua verii pe mana ta bronzata amintindu-ti de vantul din Vama
era august si cuptor si te-ai reindragostit de tine
era iulie si dormea o albina pe urechea ta stanga
era iunie...si zbura gandu ti la vacanta aia mare din copilarie
era mai...si miros de tei
era aprilie si Pastele inca nu venise
era martie si...dormea ghiocelul pe carpa de naftalina din sifonieru ti de vise ruginit
era februarie..si ah. peste o luna primesti/dai un martisor
era ianuarie si timpul incepea....

era iarna si mirosea a paine calda cu gem de visine
era toamna si pe panourile publicitare se uscau gandurile
era vara si apa iti scalda nemurirea
era...era primavara..acolo..departe....undeva....

e prezent si e doar scrumul din ultima tigara

Anotimpul se schimba si inima ta se imbolnaveste de ea.Si ... atatea conjuctii si verbe ... incat viata noastra e o gramatica la care am ramas repetenti!


4 comentarii:

Anonim spunea...

"era iulie si dormea o albina pe urechea ta stanga"
Ce imagine frumoasă. Cu toate că n-am prea văzut albine dormind. :-)

JustMe spunea...

Era februarie si m-am nascut eu...:))
Era august si te-ai nascut tu.
Imi place..<3

Anonim spunea...

:) ciudat... parca toti copii se nasc in octombrie.. iar cei din africa sunt mai predispusi decat noi... chiar daca te`ai nascut in mai, iunie, iulie... tot in octombrie te autosesizezi..

Ioana C. spunea...

@heblu(simona):adevarat,parca toamna ne vedem mai bine,cu bune,cu rele,cu nostalgii...cu noi.:)