11/24/2008

eu cu cine votez?

intr-o tara in care un tanar isi cere eutanasierea,o fata de 21 de ani a stat imobilizata la pat 18 ani intr-un sat din fundul Moldovei,intr-o tara in care batrani care au muncit o viata au pensie de 40 de ron,cateva zeci de persoane publice vin sa ne explice ca daca ii bagam in Parlament ne vor schimba trotuarul cu locuri de joaca,ne vor consolida blocurile si ne schimba modul de amenajare al pietelor...ne promit lucruri de primari,ne jecmanesc de libertatea unui sfarsit de zi linistit la Tv , ne omoara visele prin incapacitate.
Si totusi am sa merg la vot pe 30 noiembrie,am sa votez prima oara si nu pentru ca mai cred ca se poate schimba ceva ci pentru ca imi place sa urmez regulile.Ma gandesc ca daca eu care n-am votat niciodata am strans atata scarba si dezgust fata de clasa politica oare cum s-or simti cei care au votat de cel putin 30 de ori.
Si apoi nu cred ca mai exista vreun om care sa creada cu adevarat ca se mai schimba ceva.Se schimba doar conturile parlamentarilor,partenerii lor si poate,eventual,masinile si vilele.In rest,oamenii ca ei de pe Marte vor continua sa manance ficat de rata cu nu mai stiu ce,vor conduce decapotabile,vor avea 50 de carti de credit si intotdeauna ceva de promis.
Daca ei nu ne pot indeplini noua visele,macar noi sa facem o fapta buna in post si sa ne fie mila de ei.Sa-i votam in concluzie.
Tu mergi la vot?

Niciun comentariu: