1/13/2009

Lucruri simple

Rutina , rutina, oboseala,cafea,tigari,nervi, mancare nesanatoasa, din nou cafea,tigari,fum,gin,lamaie,munca,acasa,somn,ceas desteptator...
Asta e ritualul obisnuit al fiecarei zile si ne complacem si credem ca defapt nu avem timp,nu avem timp sa o sunam pe mama,nu avem timp sa iesim cu un amic demoralizat la un suc,sa privim cerul,sa facem un bulgare de zapada.N-avem timp pentru lucrurile simple...care nu ne cer decat sa simtim,sa ridicam privirea de la tocul rup,si sa privim cerul,ochii celor din jur... sa ne facem curatenie in viata dar avem timp pentru cele mai stupide ori complexe activitati.

Am fost acuzata de curand ca nu mai dau niciun semn de viata.Am ripostat ca n-am avut timp...Adevarul e ca nu am avut timp nici macar sa-mi aranjez maldarul de hartii de pe birou peste care am continuat sa lucrez...doar ca puteam tasta un sms cu Hei,cmf? in timp ce trageam ultimul fum,ntr-una din zilele ce tocmai au trecut.

5 comentarii:

U. spunea...

Suntem antrenati intr-o rutina,toata viata este o rutina.Uneori ni se pare ca iesim din ea.
Si in ceea ce priveste rutina in care esti..Suna foarte dur,dar asta este deabia inceputul..

Anonim spunea...

Parca mi-ai descris viata!

Ioana C. spunea...

:)))

giuly spunea...

nu esti singura careia i s-a zis ca nu are timp de asa ceva

hai mai bine sa zicem : " nu am uitat de tine.am uitat doar de mine.am sa revin . "

lore spunea...

Ah, cata dreptate ai... Urasc ca trebuie sa fac aceleasi chestii zilnic, e ca si cum as da copy paste la nesfarsit, fara posibilitea de "edit".
Si cum spuneai si tu, parca nu mai avem timp de nimic - si e destul de trist. Inainte parca imi permiteam mai multe "evadari".