1/03/2009

Retrospectiv

De cele mai multe ori facem diverse lucruri doar pentru a fi remarcati,doar pentru a atrage atentia celor de care ne pasa,celor de care ne indragostim,celor pentru care ne facem griji.Dar cate lucruri facem strict pentru noi,pentru propria noastra placere,caci pana la urma cam tot ce se intampla din dorinta de atrage privirile,fie si pentru 3 secunde,are repercursiuni asupra noastra,asupra sufletului,corpului si mintii.
De cele mai multe ori suferim dupa oameni care nici macar nu ne-au imbratisat o data,dupa oameni pe care ii iubim si pe care ii lasam sa intre cu bocancii in viata noastra pentru ca apoi sa-si lase acolo si namolul si sireturile.Ma gandesc serios ca pana la urma viata asta,cu toate ale ei merge inainte,cu sau fara voia noastra iar noi suntem cei mai importanti.
Imi pasa de cum ma vede oglinda mea si nu de cum ma percep privirile lui,imi pasa de cum ma simte sufletul meu si nu apetitului lui.
Sunt eu ,si fara narcisism ori egocentrism,imi pasa de mine.

10 comentarii:

Anonim spunea...

sa stii ca desi pare o prostie suferim prosteste de cele mai multe ori,lasand viata sa treaca fara a constientiza ca fiecare secunda este ireversibila.cat despre a suferi pentru cineva care nu te-a imbratisat...well...it's very very hard:-<

Mihaela Chelaru spunea...

Simtim toate aceste lucruri pentru ca suntem oameni, suferim si asta ne face sa realizam ca avem o inima care bate, iubim si asta ne aminteste ca putem darui atat de multe lucruri. Si pana la urma, aproape orice se intampla cu un rost!

Anonim spunea...

Bine că-ţi pasă măcar de tine, sunt mulţi cărora nu le mai pasă de nimic. :)

Anonim spunea...

In ziua de azi totul tine de imagine...

U. spunea...

Suferim dupa persoane care nu ne cunosc.Suferim prosteste si ne pasa prea mult.Ne pasa prea mult de ce cred ceilalti despre noi,cum ne imbracam cum aratam.Ne pasa prea mult de aparente si uitam esenta.
Ne ingrijim de exterior dar uitam interiorul.
O viata avem si este plina de griji si suferinta pentru ca punem accent pe aparenta

monica spunea...

la multi ani ..si fie sa primesti toate imbratisarile la care visezi!

Gaby spunea...

Dar totusi nu putem trai fara imaginea cu care suntem perceputi:)

Gaby spunea...

Dar oricum nu putea trai fara imaginea cu care suntem perceputi:)

giuly spunea...

" Sunt eu ,si fara narcisism ori egocentrism,imi pasa de mine. "

frumos spus :)

mihneasimian spunea...

E un text scris "cu tinerete". Si asta e cel mai frumos :)