3/28/2008

about me:)

imi place sa scriu-o foaie alba ma concretizeaza,ma face sa ma exprim asa cum nu o pot face vorbind liber.In toate momentele cu adevat grave ale vietii mele personale le-am scris oamenilor cu care nu mai puteam comunica.N-am indreptat situatia intotdeauna,dar am reusit macar s-o exprim real,crud,chiar dureros.Am reusit sa spun exact ce simteam si astfel m-am ajutat si pe mine. Cand am luat-o pe culoare gresite,m-am maturizat si m-am ... materializat intr-un om normal. Linistea sufleteasca mi-a dat mereu inspiratie,sclipire si sansa. Cand am fost parasita,data afara sau mediocra,m-am reinventat si,poate,m-am intarit. Am o singura constanta-firescul. Am avut manifestari nesabuite,dar si victorii meritate. Stiu ca nu Dumnezeu ne rezolva angoasele,frustarile,lipsa de perspectiva sau lenea,ci mai curand,suconstientul nostru,bine certat de constient,de aceea ce a mai ramas intreg din noi dupa ce ne-am rupt viata in bucati utile doar pentru a completa puzzele-ul supravietuirii. Incerc sa-mi indeplinesc visele...altfel o sa imbatranim si intr-o zi o sa ne uitam cu stupoare ,constatand ca fiecare rid e mai degraba un vis neimplinit,un an care a mai trecut fara sa facem ce simtim,ce suntem,ce am visat candva! Cred ca exista oamenii care te invata drumul inapoi spre tine. Stiu ca pentru a face performanta orice lucru se repeta pana la durere. Altfel sunt un om normal,iubesc,cred ,visez...stiu care e realitatea. Poate viata mea a fost un sir de pasiuni esuate...dar am de gand sa le reperez,sa le dezvolt si sa le materializez...

Niciun comentariu: