3/29/2008

si tu brutus?



vara imi da senzatia ca suntem cumva niste robotei imbracati in tricoase si fustite care mai de care mai colorate.Ma uit la toti pustanii de 14-15 ani si la felul lor de a se distra,mojoritatea se refugiaza pe net si pe hi5 doar de dragul de a posta si comenta poze.Toate pustoaicele de 14-16 ani isi pun poze cu ele in ipostaze de"famme fatale"cand ele sunt inca niste copilasi,toate au iubiti de 19-20 de ani si dorinte de viitor,sa devina celebre si sa aiba mertane.Si atunci intervine automat o intrebare :incotro mergem ? spre o noua societate fara valori,spre o lume in care ardem etape?
Pana la urma cu totii ne doream cand eram mici sa fim adulti,sa avem meserii exceptionale dar cu timpul am invatat sa ne traim viata in functie de etape.Si ma gandesc cu stupoare ca peste ani majoritatea acestor fete vor avea niste riduri de exceptie..si pana la urma mi ati zice ce am cu viata lor,ce n am auzit de operatii estetice?Ba da,si inca foarte mult,suficient incat sa ma satur si sa refuz sa ma mai uit la tv .M am saturat sa vad tarabe pline cu reviste cu fete despuiate si alaturi de pozele lor din photoshop sa vad intrebari de "n: cm::"Si tu ti ai pus silicoane?"Iar mie imi vine imi minte o intrebare:"Si tu Brutus?"adica si tu ziarule imi ceri bani pe speculatii,pe povestioare din viata unui om care nu l cunosc,care nici nu ma intereseaza?Si chiar crede cineva ca ne pasa ce a mai facut andreea marin,raduleasca sau andreea spataru?fiecare face ce vrea si daca putem invata ceva din viata lor profesionala e genial,daca nu atunci la ce ne mai foloseste sa aflam ce au mancat asera cand eu imi pregateam o salata de fructe cu multa frisca?
De ce nu scrie in ziar ce mai e nou in materie de carti,de muzica,de metalitate..de ce m ar interesa ce au mai facut columbenii...si ne mai intrebam de ce fetele de cls. a8a o au model pe moni....si cu ce ma ajuta ca simona senzual si nu stiu mai cine nu stiu chilotei si a cumparat....ah da...asta vinde....

Niciun comentariu: