3/31/2008

despre megastar....

"ne place muzica buna",asta spunem mereu dar din pacate atunci cand trebuie sa si demonstram nu stim sa o facem.preferam sa dam jos de pe net muzica si filme in loc sa sustinem un artist,si abia dupa ce el dispare sau este inlaturat pur si simplu incepem cu totii sa ne dam cu parerea:"ce frumos canta" sau "mai tineti minte ce piese frumoase erau odata?"
de pilda,in ultima perioada am devenit fan megastar,pentru unii nu e showul favorit...pentru mine e un mod de a invata ceva din munca celorlalti,dupa mai bine de un an ,timp in care nu am ratat nicio editie cred ca am reusit sa observ greselile de interpretare si sa am o parere aproximativ la fel cu membrii juriului.din pacate sambata trecuta dumitru a parasit concursul,ma intreb daca publicul a votat pentru ca i a placut octavian sau pentru ca a simtit nevoia sa demonstreze juriului ca nu de ei depinde totul.
s-a vazut chiar si pe sticla,in privirea lui dumitru o durere,o stare ciudata de neputinta,astepta parca sa se gaseasca o salvare,ce i drept cred ca daca regulamentul ar fi fost ca anul trecut,cu duel,probabil ca organizatorii ar fi hotarat sa fie salvati ambii concurenti.din pacate cum spunea si andreea regulile sunt reguli...si speram sa mai auzit despre dumitru,pentru ca este un foarte complex muzician....bafta!

2 comentarii:

Ioana C. spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Anonim spunea...

Foarte interesanta parerea ta si o apreciez... referitor la Dumitru cred ca asa a fost sa fie si cu timpul vom mai auzi de el avand in vedere ca e o persoana cu studii si capabila de succes...:)
indiferent de ce se zice, sunt prototipuri de persoane care incalca regula: "ne place muzica buna".
Nu sunt exagerat de credincioasa dar am retinut un lucru: "resemnarea este cel mai crestin lucru posibil".
Cea ce azi pare a fi groaznic in ceva timp vom constata ca a fost cel mai bine... asa ca Dumitru a fost prea bun pentru Megastar si sansa lui va fi in alta parte... Parerea mea!