4/16/2008

nu te da curva daca esti virgina

net,net si iar net..cam asta facem toata ziua..stam pe toate siteurile,pe mess,pe forumuri...uitam ca era o vreme cand mai ieseam in parc fara sa lasam sts:pe afara.Era o vreme cand vorbeam lucruri interesante fara sa punem smileyurile alea seci care nu au nicio legatura cu starea noastra.Azi fiecare poate fi cine vrea,poate sa se ascunda bine mersi sub un amarat de nickname si sa acuze,sa judece sau sa vorbeasca de rau pe oricine.Azi e mai usor decat altadata sa dai cu noroi in oameni,intri pe un site postezi o remarca despre cum ii sta parul,despre un kg in plus pe care il are,despre o acuta luata prost..si ...nimeni nu stie cine ai fost si nici n-are vreo sansa sa te mai gaseasca.Si uneori ma gandesc ca daca i-am lua pe toti frustratii si le-am face niste poze ne-am speria de cum arata,daca i-am pune sa scoata 2 cuvinte sigur ar fi un predicat neacordat cu subiectul..si atunci de ce dracu tocmai ei vorbesc?!?pentru ca ,asa cum mi-a zis o amica de curand,POT.Eh.,pot sa-si faca un id de mess:SUPER_BABY_18_GAGICARUL.si sa-ti explice cat de tare si funny e el..ah.aveti dreptate..are 14 ani sigur.
Mie oamenii astia mi se par frustrati si..usor...retardati,ca sa nu mai pomenim de toti cei care si duc viata pe hi5...inca mai am dubii ca vreunul din ei,ar fi in stare sa aiba si o viata reala.Toti azi sunt minimalisti,emo..si nu mai stiu cum,se taie pt ca au 20 de absente sau pentru ca i-a parasit iubitul/a.Dar cei mai multi si cei mai complexati de viata,care si sufera de grandomanie sunt binecunoscutii ,celebrii..virtualii..care intra pe youtube la melodii ale manelistilor si injura de mama,de tata,de bunica ,de lantul de la gat,cand ei la prima betie danseaza pe guta.Nu sunt manelista si nici antimanele..cand e de ascultat e de ascultat ,cand poti evita -evita...e atat de simplu..dar care ar mai fi farmecul daca n-am injura sau jigni...n-ar mai fi.
Cineva scria la un moment dat nu te da curva daca esti virgina..si nu te da barbat versat daca n-ai mai facut sex cu nevasta de 10 ani.Cam asta fac cei enumerati mai sus.

2 comentarii:

Alexa spunea...

Bine punctat!...chiar ma gandeam ieri la faza cu cei care se ascund sub id-uri si nickname-uri doar ca sa judece putin pe cine au ei chef...toti vor sa para ce nu sunt, toti au acum pareri ''avizate'', chiar daca au numai 13 ani, sau au 40, dar lucreaza intr-un birou prafuit , sunt plictisiti de viata, vad si ei la tv cum isi dau unii-altii cu parerea si considera ca si ei pot face acelasi lucru dar poate chiar mai acid.
Macar de ar putea avea curajul sa spuna cine sunt, sau daca nu, macar sa isi argumenteze preferintele, judecatile...hmmm...net-ul asta.

Ioana C. spunea...

simona (heblu) chinuindu se sa dea un comm desi al meu blog refuza sa accepte:
desi , portocaliul asta strident, ma orbeste, si trebuie sa dau CTRL+A, ca sa citesc textul relaxata pe scaun, i totally agree, si este adevarat "din punct de vedere logic corect" (vezi eftei). la modu` ca, m`am scarbit de toti ipocritii care te injunghie pe la spate, si nu au o oglinda in casa decat ca element decorativ , care efectiv nu stiu ce inseamna sa iti triesti propria viata, si sa te pisi numai pe ea, la dracu, pentru ca asta fac. iti dozeaza timpul cu rahaturi esuate, timp pe care il poti folosi altfel decat citind chestiile alea. pentru ca ei nu stiu, efectiv, ce inseamna la muncesti, sa supravietuiesti propriei tale drame, pentru ca ei nu stiu cum si cand si de ce merita sa taci dracului din gura , pentru ca nu stiu sa se abtina, pentru ca ei sunt mult prea low, pentru ca hhabar nu au sa fie fiinte rationale, pentru ca nu stiu cum e sa stai ,poate ,in fata unei hartii albe fara o solutie viabila . si au o scuza. si anume ca sunt romani. dar eu m`am saturat de romanasii astia imediati care ...de fapt ..stiti ceva..sunt ai nostri.. si daca nu`i lasam sa traiasca... n`am mai fi citit blogul asta..iar lumea ar fi fost extrem de plictisitoare , fara niste creiere in care nu merita sa investesti un dram de compasiune .atat... so , guys... keep doin` that silly job... that`s all you can actually do. asta`i nivelu`!AMIN