4/27/2008

difuzoare,mititei si stat la soare....paste fericit!

Mi-a murit un neuron,de atata extaz..s-a excitat saracu pana la orgasm de atata manele(in alte conditii n-am nimic cu manelele dar de la 7 jumatate dimineata ,chiar in ziua de paste,....limitele mele s-au spart.).
notiunea de sarbatore,de aceasta data e vorba despre paste,s-a denaturat absolut grotesc.E mai mult o imagine comerciala,un maraton de casetofoane si boxe la maxim,un maraton de bere si mititei,un maraton de fum si prostie,care din an in an devine mai gros,mai cetos si te vezi in imposibilitea de a avea intimitate,de a avea acces la propria ta viata,casa,masina...
Ca sa vedeti ca nu aberez si ca nu am baut nici macar mai mult de un pahar de suc(foarte sincer)o sa va istorisesc despre fascinanta zi de paste din anul acesta(care nici nu s-a terminat:):poveste incepe nu odata ci de dimineata ,cand am mers sa iau lumina de la biserica si...(am uitat sa va zic sunt la tara anul asta,intr-un satuc de gorj)am ramas complet fascinata de cat de murdara era biserica:bucati de lemn,de vopsea decojita pe jos,icoanele prafuite exact ca acele tablouri din vile residentiale parasite de decenii sau din case bantuite,mai departe...si mai mare entuziasm pe fata preotului,destul de batran,care se plimba dintr-o parte intr-alta a bisericii,asteptand sa vina ora plecarii,mai...palpitant era ..un nene...care astepta sa i se plateasca 25 de lei..nu stiu exact pentru ce...dar i s-au platit.Apoi capitolul 2 al povestioarei este :Difuzorul la maxim,mititelul pe masa...si bautura sa curgaaaaaaa..pana..huhh..pana ......maneau sa traiascaaaa!!!!populara sa ne inveseleasca si vecinii pe lumea ailalta sa ne intalneasca.De la ora 7 jumatate dimineata pana la ora 17:10 ,cat e acum si Dumnezeu mai stie cat inca de acum incolo,se aud de la vecini...ia ghici???!!??MANELEEEEEEEEE si POPULARAAAAAAAA.Curge fum de la mititei,bere pe gaturile insetate de atat dans...si ....ah.am omis sa va zic ca am termopaneeee..si se aude in casa ca si cand as avea eu boxele langa ureche.
Mi-a murit un neuron de atata extaz..s-a excitat saracu pana la orgasm de atata manele si folclor(in alte conditii accept manelele si muzica populara dar nu in ziua de paste de la 7 jumatate dimineata)...si imi e teama sa nu ramana cumva insarcitat un altul...presimt ca...nici macar sub pat nu ma pot ascude de urganul cantator.

Niciun comentariu: