12/27/2008

cana cu furnici

Si ninge si de data asta cu fulgi mari si tot nu mi-ai spus unde ai pus sarutul din iarna trecuta,unde ai pus imbratisarea si fularul si mirosul tau de iarna?!?
Am mai gasit doar cana de ceai si pachetul de tigari langa o scrumiera mai plina decat oricand.Am cautat juma de ora bricheta,timp in care am gasit 2 manusi ce nu imparteau aceeasi pereche,o poza , o oja uscata si un pachetel de nes.
O furnica se plimba derutata pe langa geam,s-a oprit si ea o clipa de frica vantului si i-am intalnit ochii mici privind fix la scrumul ce se scurgea cu viteza iubirilor trecute...
La 9 cana se umpluse cu furnici...pachetul de tigari cu aer...
Probabil o sa ninga toata ziua...unde ziceai ca ai pus iubirea din iarna trecuta?

15 comentarii:

Mihaela Chelaru spunea...

Deodata, insemnarea ta mi-a adus aminte de melodia celor de la Vama Veche "Nu am chef azi":). Interesant ca ai putut zari ochii furnicutei, si acum serios, extraordinar cum pot supravietui pe frigul asta.
O zi faina sa ai!

Adrian Manolache spunea...

sarbatori fericite!

Anonim spunea...

Da chiar? Unde a pus-o?

Lavy spunea...

Iarna pe cat de frumoasa,pe atat de dureroasa pentru ca iti trezeste toate simturile si toate amintirile.Frumos post:)

Unknown spunea...

linistea iernii ne rascoleste amintirile..:|

Anonim spunea...

iarna iti da pofta de iubire;))

Anonim spunea...

iarna iti da pofta de iubire;))

Ioana C. spunea...

@ mihaela chelaru:adevarat :)) , melodia aia chiar mi se potriveste zilnic,mai ales lunea
@adrian manolache:sarbatori fericite si tie
@diana:poate o sa spuna intr o zi :))
@lavu:merci frumos.Ce-i drept iarna e si anotimplul bilanturile frumoase ori dureroase...
@florin:din pacate da..:(
@domnisoara in rosu:sa stii:)))

giuly spunea...

citez : " unde ziceai ca ai pus iubirea din iarna trecuta? "

asta m-a dat gata :| foarte frumos post

JustMe spunea...

Iarna iti da pofta de iubire,de viata,energie.

Cel putin mie.Este frig ,iar frigul ma obliga sa ma misc,sa fiu vesela,vioaie.

Ioana C. spunea...

@giuly-merci frumos
@just me : geta,sper ca nu incepi iara,din ianuarie,cu energia ta isterica :)))

Unknown spunea...

LA MULTI ANI!!

Anonim spunea...

la multi ani de ginduri bune!
un an nou lin si inspirat iti doresc
Flavius Brasov

Anonim spunea...

la multi ani de ginduri bune... in 2009 lin si inspirat...
numai bine
Flavius
Brasov

U. spunea...

Nu o sa incep cu energia mea isterica.Va fi o energie pozitiva.
Am aflat pe propia persoana ca este mai bine sa fii pozitiv decat negativ,asa ca de ce sa nu zambesc si sa fiu energica?
De ce sa stau deprimata.O viata am.:)))