2/20/2009

about love

(din creatii personale)
″Tu nu cred că ştii că “te iubesc” nu sunt doar 2 cuvinte scrise în teza de doctorat,aşa de umplutură încât să pară mai mare lucrarea,doar nu crezi ca gesturile sunt aşa nişte forme de pantomimă şi nici că sărutările au fost inventate la Hollywood.″

″ -Asculta,tu chiar ai…ai asa senzatia,si gesticula teatral cu bricheta,ca in zilele noastre mai exista Fat Frumos cu un cal alb si cu sarutari furate si cu printese.Ei bine domnisoara tin sa te anunt ca in lumea asta din care intamplator faci parte totul e al dracului de nedrept.Iar iubirea .. isi face si ea loc pe unde poate printre granita dintre absurd,istorie si neputinta.Noi doi ne am simtit bine,ti-am pictat,te am pictat,te am avut,mi-ai dat sclipire,te am amagit,ne am amagit,ne am vindecat dar cand nu mai ai ce vindeca iubirea nu mai exista.Acum tu desigur,scuza ma putin ,se ridica se duse la baie,se auzi apa trasa si apoi tusea lui seaca ,se aseza la loc isi aprinse o tigara si imi tranti fumul in fata,o sa crezi ca sunt un nenorocit care a profit de sentimentele tale si care te a avut si acum te lasa.O sa incepi sa plangi,sa ameninti,sa povestesti tuturor amicelor tale ce nenorocit ai intalnit,asta o sa te intareasca,desigur,si peste ani o sa ai un copil,poate 2 sau 3 si n ai sa I duci la nicio expozitie de pictura,ba chiar o sa le irosesti talentul daca or sa aiba numai pentru ca esti frustrata si poate crezi ca ai fost tradata.Am dreptate?Stai nu raspunde asa repede.Sincer sa fiu imi e frica de momentul cand ai sa izbucnesti in lacrimi,sa urli si sa trantesti.Iarta ma daca am dreptate sau daca jignesc dar vezi tu eu spus lucruri adevarate.Si pana la urma nici nu mi pasa ce crezi,da mi scrumiera,te rog. ″(Pictorul,Creatie publicata in revista Tango)

4 comentarii:

nu e nevoie de nume spunea...

foarte frumos....inclusiv prima parte, cea scrisa de tine.

Ioana C. spunea...

amandoua sunt scrise de mine.

nu e nevoie de nume spunea...

my bad

U. spunea...

Specific ioana