2/17/2009

O leapsa

Am preluat leapsa de la Get
* Sunt: cinica,pesimista,...habar nu am ,sunt eu.
*As vrea: Sa opresc timpul :)
*Pastrez: martisoare .
*Mi-as dori: eh,prea multe.
*Nu imi place: sa fiu mintita
*Ma tem: de lift,de mine:)).
*Aud: galeria giulesteana :))
*Imi pare rau :ca sunt.
*Imi plac: literatura,muzica,teatrul.
*Nu sunt: egocentrista
*Dansez:Niciodata.
*Cant: Niciodata.
*Niciodata: nu am regrete .
*Rar: gasesc viata roz.
*Plang:suficient...imi curat ochii,sufletul si mintea
*Nu imi place de mine pentru ca:sunt tot ce am scris mai sus.
*Sunt confuza: prea rar
*Am nevoie: de mine si apoi de restul.
*Ar trebui: prea multe.


Urasc chestia asta cu leapsa...incepe sa semene cu mass-urile de pe mess.
O sa predeau leapsa: oricui are timp si chef.Dar in orice caz donsoarei Roxana fara blog si cu multe frustrari.

2 comentarii:

U. spunea...

Domnisoara Roxana este prea tru si prea desteapta ca sa isi faca blog,fata.
Adica tu nu stiai,fata?
Trece acolo ca ai trait degeaba pentru ca nu stiai asta.

Georgiana spunea...

te temi de tine...cunosc sentimentul... sa ai o zi faina!:)