3/14/2009

De la mama natura

Cred ca e ceva gresit in natura umana din moment ce ne e mai usor sa colectionam regrete decat esecuri,preferam sa traim cu regretul ca n-am incercat ceva, decat sa esuam in acel ceva.
Oricat ne-am sustrage de la contabilizarea ridurilor,nu putem sa fugim la nesfarsit de atatea sanse pe care le-am irosit doar din teama si lene...
E un gand care mi-a aparut astazi dis-de-dimineata,la ora 7 dim. cand ploaia abia incepuse,n-am de gand sa-l dezvolt mai tare , m-as demoraliza...Asa ca ma rezum sa dau vina pe mama natura si sa ma intorc sub plapuma mea.
Tu cate regrete ai?

8 comentarii:

U. spunea...

Foarte multe.Cu toti avem.

nu e nevoie de nume spunea...

Am invatat sa nu mai regret nimic din ceea ce fac si ma ajuta enorm de mult.

Vick spunea...

Multe, desi nu regret nimic din ce-am facut, sau din lucrurile prin care-am trecut.

Multe regrete legate, asa cum ai scris si tu, de ezitarea de a trai viata mai din plin. Toate intamplarile, toate situatiile, toate sentimentele... nu le-as sterge pentru nimic in lume. Regret doar ca nu le-am exploatat asa cum ar fi trebuit, asa cum as fi putut.

Nu ma pot intoarce in timp oricat de mult mi-as dori asta. Dar tot raul spre bine, acum stiu exact ce am de facut pe viitor :)

Ale spunea...

cred ca le pot numara pe degetele de la o mana... insa esecuri am foarte multe.

Anonim spunea...

Multe regrete...

U. spunea...

Am observat ca viata este plina de regrete.
Ne zbatem sa ne realizam un vis si regretam ce am lasat in urma sau ce puteam face.
Daca lasam visul sa treaca pe langa noi regretam ca nu ne-am implinit visul.
Orice am face suntem inconjurati de regretele care ne urmaresc si tot ce putem face este sa le ignoram...

giuly spunea...

pff...inainte ma complicam pentru orice ,imi pasa chestii trestii
acum mi se cam rupe ...cand vad ca avantajele intarzie sa apara.
cred ca cel mai mare regret al meu e cand las o impresie proasta despre mine asupra cuiva.asta e chiar enervant

Georgiana spunea...

regrete...prea multe... esecuri...prea putine!