3/12/2009

din a noastra blogosfera

In vreo 2 saptamani bloguletul meu face 1 an, timp in care eu inca n-am inteles de ce exista bloggeri care isi doresc cu atata ardoare sa aiba tone de comenturi,100000 de vizitatori,si nu mai stiu ce cota...Oare incep ei sa confunde blogul cu hi5-ul?caci in cazul asta trebuie sa fiu recunoscatoare ca nu vad zilnic poze cu ultima geanta L.V. fake,bluze de la D&G,gloss-uri sclipicioase,kilometri de celulite aratate ostentativ prin gaura fustei.
M-am saturat de bloguri in care mi se povesteste ce a mancat pisica cuiva azi-dimineata ori ce s-a intamplat in 1600 pe o insula parasita(copy-paste de pe wikipedia).
Poate ca si blogul meu se mai abate uneori insa nu de la bunul simt.
Scriu pentru ca asa ma exprim cel mai bine,pentru ca o foaie alba ma concretizeaza si pentru ca daca un singur om a inteles ce am incercat sa exteriorizez...atunci mi-am indeplinit misiunea.

9 comentarii:

Vick spunea...

Sunt putini de rangul acela pe care ii citesc, oameni care stiu sa scrie si fie ma surprind fie ma amuza. Un tip celebru cu picioarele pe pamant si capul pe umeri, un gras afurisit si un afemeiat caterincos ghin Cluuuuj. In rest nu ma intereseaza vedetele.

Fiecare scrie din propriile motive, la mine sunt oarecum terapeutice, la altii poate banesti, sau pur si simplu le face placere sa vada ca mii de oameni le citesc aberatiile. Degeaba daca nu ziceti de fapt nimic!

Ei cu ale lor, noi cu ale noastre, Ioana. La cat mai multe posturi si spor la invatat in continuare :)

Hai ca nu mai e mult!

Anonim spunea...

La multe ganduri scrise in continuare Ioana. Mie imi place blogul tau, imi place amalgamul tau de ganduri pe care ni le impartasesti ;)

Ioana C. spunea...

@vick:merci,dar mie chiar mi se pare ca e mai mult decat mult :))
@diana:chiar ca amalgam:))

nu e nevoie de nume spunea...

Si sper ca peste 2 saptamani sa scrii si mai des ca sa am material de lectura. Nu glumesc :D

U. spunea...

La cat mai multe ganduri ioana

Ioana C. spunea...

@mind tricks : okay,okay:)))promit!

bartleby spunea...

yuhuuu! blog de un an! in 3 zile eu fac 20 de ani!
;))

Ioana C. spunea...

multi inainte!:)

Irina - Andreea spunea...

la mai mnulti ani si articole de calitate! :)