3/09/2009

O cola si o tigara

Desi pana maine la 7 cand o sa prind un magazinas deschis mai sunt tone de ore, printre pixuri , carti,studii de caz si foi mototolite , visez la tigara de maine,dinainte de cursuri, si la o cola/pepsi ceva(si eu care ma lasasem de cola) ... :))) Unii ar zice sa mi fac un bine si sa cobor pana la benzinarie...dar azi chiar nu se poate... azi nu mi am calculat corect tigarile si nici timpul de lucru...
Azi e una din zilele alea in care efectiv nu mai ai putere,una din multele zile...


Cred ca asta i cel mai stupid post care mi-a iesit vreodata,maine probabil am sa l sterg,dar pana atunci visez la o cola si o tigara,pe scarile de la intrarea unui bloc,bine ascunsa dupa regrete,somn,visuri si stari pure.:).Sper doar sa iertati posturile din ultima vreme,dupa Bac si admitere promit sa revin la vechile mi postari pline de substanta.:)

6 comentarii:

U. spunea...

Clasa a 12 este crunta,dar se poate si mai rau.

Vick spunea...

E de inteles. Si mie mi se intampla sa ma mai trezesc seara/noaptea fara tigari, dar cobor intotdeauna sa-mi fac aprovizionarea. Nu pot sa adorm fara o tigara fix inainte sa ma bag in pat.
O noapte cat mai usoara si spor la invatat

Anonim spunea...

Uite, sa stii ca nu e stupid deloc sa visezi la ceva ce iti place. Eu visez la o tarta de fructe proaspete pe care sa o savurez cu un cola... tigara dupa ;)

Ioana C. spunea...

@get:mai rau??
@vick:eu mai gresesc uneori la calcul:)) mersi
@Diana:o tarta cu visine:X :))

giuly spunea...

si tu stresata de mirificul Bacalaureat ? :>

Ioana C. spunea...

@giuly:dap:|