9/11/2009

De septembrie


E septembrie, târziu.
Număr minutele.
E un lux având în vedere toată agitația nebună din ultimele, hai să spunem, 6luni. E un lux pentru că aveam senzația că nu mai e timp și nu mai e nici spațiu. Acum, într-o zi oarecare, căreia i-am putea spune vineri sau poate că luni… înțeleg că lumea asta se învârte după un orar, care pare ″coerent″.
Eu cred că, defapt, fiecare are propriul său timp și spațiu… o fi fost vară la început de august, vară coaptă, dar eu m-am simțit ca și când ar fi fost iarnă. M-am simțit singură, pustiită… trădată. Au fost zile în care m-am simțit ca și când aș fi bântuit prin magazine pline cu decorațiuni de Crăciun… și mi le-aș fi imaginat în pomul meu inexistent.
Dar acum e septembrie… acum e toamnă și mă simt ca și când ar fi toamnă. Și e! Și mă bucur… și știu că și voi vă bucurați!
N-am scris până acum despre asta fiindcă m-am bucurat(egoist) de primele-i 10-12 zile…

O toamnă liniștită să aveți!

9 comentarii:

Anonim spunea...

DA.e toamna..si e minunat.
si eu profit mult de zilele astea.dar abia astept sa se imbrace pamantul in frunze uscate. abia astept sa le aud trosnind sub talpile mele..si sa stau intinsa pe frunze ca pe o patura.

e doar un inceput..iar toamna asta promite multe.
:*

Unknown spunea...

frumos scris :)
un week end placut!

Boddah spunea...

stiu cum e sa cauti timp si el sa nu te vrea.
cred ca ai intrat in sincron cu anotimpurile.
si la vara sa fie vara si la tine.

Ioana C. spunea...

@Bizz.u chiar promite multe..

Ioana C. spunea...

@Florin: mersi.:)

Ioana C. spunea...

@Boddah: :)) ar fi o noutate.

CAZACU GHEORGHE spunea...

Doamne Ajuta! Sanatate, Pace, Bucurii, Si Fericire Voua.

Pr. Cazacu Gh.

ARIPI DE FLUTURE spunea...

o toamna linistita iti doresc si eu:)

Anonim spunea...

Daca vara te simti singura, toamna clar iti va amplifica sentimentul de singuratate...