6/08/2009

In cadere libera


In cadere libera
Esti
Desi ai senzatia ca mai mergi pe trotoare
Desi mai crezi ca atingi betonul
Cand defapt nu faci decat sa te alini cu umbra prafului pe cer
Ce curge dupa tine
Stingher

In cadere libera si totusi
Nici vidul nu mai e ca alta data
cand picai
Si nimeni nu te mai gasea
Acum nici vidul nu mai e vid
Caci betoanele au incercuit si miezul
Oxigenului.

Si ploua peste cimitirul vechi
Si n urma ta au mai ramas
Povestile
Ce le ascultai
In diminetile cu roua
Cand fluturii abia se nasteau
Si peste ape se purtau

la fel cum uneori ma mut din ringul mortuar al vietii

sa mai miros...

amintirile

ce s-au plimbat printre sosele incununate cu miros

de portocala agata n cui

de limoada...trista..de lamaie vesteda.



5 comentarii:

Lisandru Cristian spunea...

"Si ploua peste cimitirul vechi
Si n urma ta au mai ramas
Povestile
Ce le ascultai
In diminetile cu roua
Cand fluturii abia se nasteau
Si peste ape se purtau" - un pic tristă poezia, dar frumoasă. Am selectat aceste versuri pentru că mi-au plăcut foarte mult...

Boddah spunea...

e trist daca pana si pe cer s-a pus praf.i love it:X
ps:cand am vazut titlul postarii,m-am gandit prima si prima oara la "Cadere libera" a celor de la Crize:D

Mihaela Chelaru spunea...

Caderi din astea nervoase am eu acum...dar trec toate....nu...vor fi si caderi catre liniste :).

Ioana C. spunea...

@boddah:e praf peste tot...defapt totul e praf

Ioana C. spunea...

@miha:sa speram..