6/01/2009

copilul din tine

Mi-am amintit aproape de orele 22.00 ca azi a fost Ziua copilului.Si-n drumul de la baie la sufragerie,pe un hol intunecat si alunecos caci gresia e proaspat spala , mi-au fugit prin minte cateva imagini din copilarie...cateva fete de adulti simpatici ori odiosi,cateva pozne,cateva hainute...soare..mult soare si multa libertate.Ce-or mai face toti oamenii copilariei mele?Toti oamenii care au trecut pe langa mine zambind caci eram haioasa ca orice copilas,toti oamenii aia care s-au transformat in eu , cea de azi, care zambesc oricarui copilas oricat as fi de trista,de pustiita,de nervoasa,de agitata,de nedormita.
Si ce mai face copilul din mine?Copilul din tine?...Adultul de azi,cu machiaj intins pe fata,cu cearcanele pana la gura,cu 1792632 de injuraturi pe minut si cu tone de hartii prin pat,pe birou si pe parchet...o sa-si care la infinit viata ce poarta pe pantecul temeliei un colier de amintiri dintr-o copilarie...ce s-a oprit dincolo de zidul eternitatii...si da,adultul de azi sau ,ma rog,semi-adultul,o sa doneze ceva...ori la teledonul de pe TVR ori pe site-ul Spitalului Marie Curie..

Copilul din tine ce face?
Dar adultul?

8 comentarii:

Lisandru Cristian spunea...

Păi ce să facă? Bineînţeles, COPILĂREŞTE! Cotidian... Şi am de gând să o ţin tot aşa, mă simt ca peştele în apă...

U. spunea...

Copilul din mine incet incet moare,ramane doar o fotografie prafuita intr-un album vechi pe care il deschid din ani in pasti cand ma duc acasa.L-am deschis ieri si am ras la poza mea.Ce mica si draguta era.Mai corect spus,inocenta.Mi-am pierdut inocenta,nevinovatia..

Ioana C. spunea...

@Cristi:putini oameni se mai pot lauda ca , copilaresc...
@get:ne-am maturizat prematur dar asta nu inseamna ca am ramas fara timus

Septimia spunea...

cumpar cadouri...e primul an:)

nu e nevoie de nume spunea...

copilul din mine traieste si e vesel

Anonim spunea...

De 1 iunie chiar am primit un repros ca nu sunt asa cum eram acum 2,3 ani,adica copilaroasa,zambitoare si poate un pic naiva,asa...ca un copil.Cred ca avea dreptate,am uitat cum e...

Geanina Codita spunea...

Copilul din mine zambeste inocent, iubeste permanent, traieste frumos , se-nclina duios in fata tuturor care nu uita sa fie copii pentru inca o zi. Zile asemenea unui copil!

Boddah spunea...

copilul din mine e inca copil.
copilul din tine...ce face?e inca copil sau incepe sa vorbeasca la trecut despre copilarie?