4/14/2009

Dar cu ceva tot sunteti de vina

Daca m-ar intreba cineva cu cine n as mai vrea sa ma vad in viata asta fie si pentru o clipa intr un supermarket,as raspunde pasiv:cu mine! Jur,ca s cea mai haotica,sufletista si crizata persoana din cate cunosc.
Unii ar zice ca trebuie sa te iubesti , sa fii , deci, narcisist,dar cum dracu sa te intelegi cu tine cand pe toate mesele stau insirate foi,carti,cani de cafea,ceai,cola, golite,cand toti oamenii de acuza de nervi si de o iritare ciudata.Si unde mai pui ca si n inima ta e un ditamai haosul...iar haosul asta eu .. nu stiu sa l ordonez.Se va ordona singur intr o zi...candva sau niciodata.
Si urasc sa dau dreptate oamenilor,insa imi spunea un amic acum cativa ani:Cu ce suntem noi, barbatii, de vina ca voi va indragostiti de cine nu trebuie?
Si totusi,cu ceva,ceva, tot trebuie sa fiti de vina!

6 comentarii:

Lisandru Cristian spunea...

Păi adevărul este pe undeva, pe la mijloc nu? Nici nu putem să trăim fără femei, reciproca este şi ea valabilă. Exceptând cazurile "speciale" despre care nu vreau să mă pronunţ...

Anonim spunea...

Eu n-aş vrea să mă întâlnesc cu jumătate-de-om-călare-pe-jumătate-de-iepure-şchiop. :D Cât despre împrăştiaţi, pare-se că numărul nostru sporeşte cu zi ce trece. ;)

U. spunea...

Oameni te acuza*
Nimeni nu este de vina ca ne indragostim de persoana care nu merita.

Vick spunea...

Dupa 4 ani de liceu militar inca sunt cea mai dezordonata si imprastiata fiinta pe care o cunosc, asa ca nu-ti face griji :)

Cat despre indragostitul de cine nu trebuie are dreptate Cristian, it goes both ways. Si comportamentul majoritatii barbatilor contemporani e rezultatul actiunilor femeilor contemporane, general vorbind. Ca tu s-ar putea sa nu ai nici o vina... e altceva.

Am mai spus eu asta: rau cu rau dar mai rau fara rau :)

Mihaela Chelaru spunea...

Consider o insemnare atat de sincera, incat tin neaparat sa te felicit pentru ea! :)

Anonim spunea...

Nu poti poruncii inimii sa nu bata pentru persoana gresita, dar poti mintii sa nu ascute inima...