4/25/2009

obsesii florale


Am si eu obsesiile mele…unele abstracte , altele palpabile…ba chiar am unele palpabile pe care le am conturat in minte ca fiind abstracte,inutile…
De pilda de cate ori trec pe langa vreo florarie , ori pe langa vreun chiosculet de flori…am un impuls ciudat sa mi cumpar un buchet mare si plin de trandafiri ori de lalele.
Alteori visez la un trandafir negru , la vreo lalea neagra…ori la vreo floare sfasietor de rosie…
Dar intotdeauna asez portofelul mai adanc in geanta si mi zic ca oricum e inutil,de ce mi as cumpara chiar eu-mie flori?
Sunt dimineti in care plec cu gandul sa mi cumpar un buchet…si mi l desenez in minte cu multa blandete si nonculoare…

Dar uneori ma gandesc ca mai bine m as abtine … n as vrea sa mi omor visul,obsesia, …as vrea sa ramana acolo viu,iar mintea mea sa se poata juca cu el ani de a randul..

6 comentarii:

Mihaela Chelaru spunea...

Chiar ieri cumparam ceva mancare pentru porcusori si deodata mi-a sarit in ochi un tip care vindea liliac. Nu m-am putut abtine sa nu-i cumpar tot "bratul" de flori :) acum in casa miroase a liliac...e asa de fain.... :P

Ioana C. spunea...

:) ce frumos.

Lisandru Cristian spunea...

Mi-ar plăcea un trandafir negru, recunosc... Dar ce-ar spune oare o femeie căreia i l-ai oferi?

Ioana C. spunea...

probabil ca ar fi incantata ,se stie ca noi femeile ne omoram dupa flori si bijuterii

desi probabil ca cel mai preferabil ar fi unul rosu:))

Septimia spunea...

buchetul e un scop.daca l-ai implini, s-ar pierde ceva:)trandafir negru:X

Anonim spunea...

Eu innebunesc cand vad flori!Nu am nevoie de nimic altceva,daca imi dai flori,sunt cea mai fericita.Am fost la tara in weekend si am luat narcise albe de la toate neamurile posibile...acum camera mea e mult mai vesela.Si eu la fel!