4/30/2009

incredere

Cand nimeni nu mai crede in tine fii tu acela care inca mai crede.

Asta e un crez pe care l am dobandit de a lungul vremii si fara de care de cele mai multe ori nu as fi putut supravietui.
Atunci cand nimeni nu ar mai fi garantat pentru mine,atunci cand nimeni nu ar mai fi fost in stare sa ma urmeze , eu am fost cea care m am adunat din cenusa si am mers mai departe.Am inventat modalitati proprii de supravietuire si desenandu mi cercul viselor tot mai mare am gasit drumul,poate nu cel mai bun drum dar in mod cert unul sigur.

7 comentarii:

Lisandru Cristian spunea...

Încrederea în noi. În forţele proprii. În puterea aceea lăuntrică, adeseori devastatoare - în sensul bun al cuvântului - de care nu ţinem seamă şi pe care o tratăm cu indiferenţă. Ar fi extraordinar dacă am trage aer în piept, de fiecare dată, şi am spune "Pot să fac asta"...

U. spunea...

Da.Sa ai incredere in tine.E urat!Eu de exemplu nu am.Dar intr-un fel e mai bine nu stiu.
Stii ce e cel mai dureros in afara de lipsa de incredere?Dezamagirea.Si daca ai incredere in tine si te dezamagesti?Sa te dezamagesti pe tine e mai urat decat atunci cand dezamagesti pe altii.Ti se va spulbera si ultima farama de incredere.Deci?Ce alegi?

Ioana C. spunea...

@get.:niciodata nu dispare increderea in noi,poate avem senzatia ca nu credem insa nu e deloc asa,ne avem pe noi,ne putem baza pe noi si undeva inauntrul nostru stim asta.

Mihaela Chelaru spunea...

Este cel mai bine asa, sa ai resurse de energie, sa te poti ridica din propriile griji si probleme, pentru a merge mai departe. E ca si cum te-ai impiedica, cazi in praf, dar te ridici, iti stergi fruntea prafuita si mergi mai departe. Timpul nu va sta cu noi, nimeni nu va sta cu noi daca decidem sa nu mai facem nimic.
Sa ramai la fel cum esti acum, sa nu-ti pierzi niciodata credinta precum ca nu mai poti continua. Ba poti!
Weekend minunat sa ai!

p.s. te intrebasem o data de un id de mess...am impresia ca eu nu-l am pe-al tau... eventual trimite un mail la mihaela[dot]chelaru1987[at]gmail[dot].com

nu e nevoie de nume spunea...

Trebuie sa crezi in tine! Doar asa vei cuceri lumea pe care vrei sa o cuceresti

Anonim spunea...

Cred ca asta e cel mai bun mod de a merge mai departe,de a trece peste toate greutatile si incercarile vietii.Sa ai incredere in tine cand ceilalti nu -ti pot adresa nici macar un cuvant de incurajare,e mare lucru si demonstreaza ca esti un om puternic care poate face fata cu brio acestei vieti,din ce in ce mai ciudate...:*

Laura spunea...

E foarte greu de dobandit mai ales intr-o tara in care esti blamat ca nu faci nimic bun sau si mai rau, nu esti luat in seama.Asta tine foarte mult si de educatie,anturaj,caracter si oricum evident ca fiecare are egoismul lui intr-o oarecare masura, altfel n-am mai trage fiecare pentru noi insine.