11/17/2009

Ca sa avem ce injura

Bucureștiul s-a decorat cu afișe electorale: unele mai roșii decât celelalte, mai portocalii și mai albe cu steluțe. Apoi, peste această atmosferă de un absolut romantism cineva a întrăznit să promulege grevă la metrou.
Pentru aceia care nu știu: greva la metrou în București e ca și cum le-ai opri oamenilor apa și lumina pentru o lună. Așa că mașinile au început să circule pe contrasens, pietonii pe unde au apucat, autobuzlele și troleibuzele s-au lăsat așteptate mai bine de jumătate de oră și desigur că oamenii minunați și patrioți de pe afișele electorale au fost cei mai înjurați.

Acum ... n-a fost neapărat vina lor dar.. către cine să-și întoarcă și românul de rând sufletul amărât?

Eu o singură întrebare aș avea pentru greviștii noștri: aveți idee câți oameni au murit sau li s-a agravat starea de sănătate pentru că ambulanțele n-au ajuns la timp? atât...

7 comentarii:

Mifo spunea...

lasa mai votam galeata =))....da eu am ramas traumatizat dupa ce am primit galeata moca...=))...deci HAIDETI LA VOT:>

Anonim spunea...

Votati cu Bizzu!
peace!

:))=))

[eu am fata lu base' si sub el a lu' geoana.. lipita chiar pe stalpul din fata curtii...deja au inceput cosmarurile de cate ori lam vazut]

Lisandru Cristian spunea...

Haosul se permanentizează, la toate nivelurile...

ARIPI DE FLUTURE spunea...

nici nu-mi vine sa merg la vot

Ioana C. spunea...

@mifo: :)))
@Cristiana: păi și tu ce ne dai la schimb să te votăm? că vezi bine românului nu-i place pacea!:))

Boddah spunea...

tu tocmai ieri ce-am rupt un afiş cu Geoană.nu ştiu de ce,dar mi se părea că îmi zâmbeşte ciudat şi am decis să îl arunc la coşul de gunoi.

Ioana C. spunea...

@Sorina: foarte bună decizie:))