11/02/2009

antenele cu gust tragic

Nu știu cum îi apucă pe ăștia de la Antenă câteodată să producă filme de groază.
Ultima lor producție: gripa porcină. Cinematograf: Antena 1. Actori principali: Sandra Stoicescu și Octavian Mândruță.

Se ia un montaj horror cu o muzică de fundal de parcă venea Apocalipsa și niște prezantatori ușor amuzați de situație. Părea un film cu actori nepricepuți. Cred că nici după cutremurul din 77 nu a existat așa un gust pentru tragic ca astă seară la ei la jurnal.

Eu înțeleg să informezi oamenii despre boală, să le explici cum să se ferească și să le arăți cazurile principale dar nu să-i sperii. Mă gândesc la reacția unor bătrâni, unor copii ori la părinți cu copilași de câțiva ani, cu o educație slabă și ușor manipulabili. Okay, e grav dar nu vine Apocalipsa oameni buni!

9 comentarii:

Geanina Codita spunea...

Din cauza unor astfel de "ecranizări" nu mă mai uit de ani buni la TV.

Să ai o seară minunată, draga mea!

nu e nevoie de nume spunea...

inca o epidemie provocata

ARIPI DE FLUTURE spunea...

:(din pacate prin redactii si tv sunt putini oameni care chiar stiu ce fac, acum lupta pt audienta e mai importanta decat ceea ce tranmiti sau cum transmiti

Complex de Contradictii spunea...

Si Mircea Badea e suspect..l-au pus in carantina pana azi la pranz, cand o sa afle ca nu are nici pe dracu

Lisandru Cristian spunea...

Corect, de acord cu punctul tău de vedere...

ARIPI DE FLUTURE spunea...

ai un premiu pe blogul meu:)

Boddah spunea...

prima oară a fost gripa aviară.
acum,gripa porcină.
what's next?
inventează ei ceva,când o să expire asta.
că doar şi ei trebuie să mănânce,nu?

dennis spunea...

Si cică să nu crezi in horoscop…
“3 years ago, Chinese calendar year of the cow: Mad Cow disease.
2 years ago, Chinese calendar year of the bird: Avian flu.
This year, Chinese calendar year of the pig: Swine flu.
Next year is the year of the cock.
Anybody else worried? “

Via Yahoo Messenger, de la MakavelliRO.
Later reactions : “ i-am spus unui coleg bancul si el era :
“yeeee the year of the cock
maybe will be a fucking flu”

mi-am permis sa iau de pe blogul Laurei asta. aici aveti originalul
http://pavajdecatifea.wordpress.com/2009/11/12/ha-ha/

dennis spunea...

era ca raspuns la boddah