11/25/2009

PNL+PSD=LOVE






Mă întrebam zilele trecute cât mai durează până putem spune PNL+PSD=LOVE. N-a durat deloc mult. Și-n definitiv poți să te opui iubirilor adevărate?


Pentru cei care nu au citit ziarele sau nu s-au uitat la tv- PNL și PSD și-au dat mâna(mai exact Geoană cu Antonescu) pentru o alianță de susținere a lui Geoană în turul al 2 lea al alegerilor prezidențiale și pentru a constitui o majoritate parlamentară pentru susținerea unui guvern condus de Klaus Johannis.

Întrebarea era defapt cât mai dura vrăjeala?(ca să mă exprim ca elevații noștrii oameni politici). Adică, credea cineva că alianța asta nu se va întâmpla?


N-aș vrea să comentez prea mult fiindcă îmi provoacă o stare ciudată de vomă dar mă întreb ce or să gândească oamenii care l-au votat pe Antonescu. Deja i-am auzit pe tinerii care s-au bătut să voteze o schimbare(cu ghilimele de riguoare) spunând că sunt dezamăgiți. Oamenii ăștia n-au votat numai pentru că nu-l iubesc pe Băsescu ci și fiindcă nu-l suportă pe Geoană și fiindcă detestă PSD-ul. Apreciez totuși actul de siceritate pe care l-a făcut Antonescu dar va avea niște explicații de dat în fața electoratului, un electorat care îl va sancționa atunci când va candida pentru vreo funcție publică.

Domnilor politicieni ne credeți așa naivi? S-ar putea să aveți surprinze!

Până să înceapă acest circ politico-mediatic împotriva lui Băsescu nimeni nu se plângea de Băsescu sau că lucrurile ar fi așa de rele încât ne pregătim cu toții să murim de sărăcie și de lipsa moralității. Hai să fim puțin onești cu noi, e mai rău decât în alți ani? Și dacă ne e mai rău, n-om fi chiar noi cauza? Ne-am obișnuit să-i tratăm și pe oamenii la fel ca pe Dumnezeu. Știți, că mulți îl învinovățesc pe Doamne-Doamne că nu le dă noroc, minte și avere, că nu le dă o soție/un soț chipeș(ă) și cu bani. Apoi își ridică privirea și înalță rugi. Ce-ar fi să ne uităm mai întâi la noi... Mulți au picat în capcana electorală, o capcană bine întinsă cu scopuri care nu ne vizau pe noi românii, ci pe ei politicienii.( că doar era și e campanie electorală).


Mărturisesc că m-am ferit multă vreme să-mi scriu pe blog opiniile pentru că îmi era teamă de avalanșa de absurdități care ar putea veni de la cititori de-o zi pe blogul meu. Nu de voi, cititorii mei fideli, îmi era teamă fiindcă știu că putem dialoga pe argumente și cu bun simț dar îmi era teamă că or să vină unii cu autobuzul eletoral(virtual vorbind), or să înjure și or să dispară. Și toate astea fără să îmi aducă argumente solide. Dar mi-am dat seama că am un drept(liberatatea de exprimare) pentru care tineri de aceeași vârstă cu mine au murit în 1989. Iar dreptul ăsta devine obligație la fel cum obligația de a vota devine un drept.

Acum chiar se-nvârt Brătienii în mormânt!

Sursa foto: http://realitatea.net/









13 comentarii:

nu e nevoie de nume spunea...

hai sa emigraaaaam in america...ca...ca

Anonim spunea...

Crinule, trandafir esti!:-j

dar daca va iesi Geoana presedinte, va strica minunata traditie a numelui -ESCU.

ceausESCU, iliESCU,constantinESCU, basESCU... GEOANA :|

ARIPI DE FLUTURE spunea...

eu ma bucur draga mea ca ti-ai exprimat punctul de vedere, asa e bine si sa ti-l sustii de fiecare data. eu l am sustinut pe crin, mi-ar fi placut sa castige el, dar acum tot ce stiu e ca nu mai vreau sa iasa basescu, a avut sansa sa faca ceva, sa demonstreze ceva, sa-i lasam si pe altii.
asa sunt oamenii, isi aduc aminte de doamne-doamne doar la necaz, insa, uita ca fiecare primeste doar ce ofera la randul lui.
te pupic
o seara faina

dennis spunea...

http://www.expresul.ro/index.php arunca un ochi acilea

Lisandru Cristian spunea...

Cică ar fi dragoste cu năbădăi... Interesul poartă fesul...

Orry spunea...

mi-am depus dosarul de emigrare definitiva pentru canada! Doamne ajuta-ma!!!!

Ioana C. spunea...

Părerea unanimă e că tre să emigrăm...unii ar zice că nu asta-i rezolvarea și mă gândesc că poate ar trebui să-i dăm afară pe toți politicieni ăștia din țară căci țara e a noastră, a celorlalți.

dennis spunea...

toti vor sa emigreze verbal, dar nimeni nu o face

Marius Moldovan spunea...

In decembrie 2008 era PDL+PSD=LOVE, si cu T.B indeplinindu-si visul.
Nu ma pun sa-ti caut in istoric, da nu te suspectez de indignare. Era chiar reunirea vechiului FSN.
Atunci era bine, acum e rau. In rest, suntem obiectivi si impartiali.

Marius Moldovan spunea...

Nici nu ma asteptam sa-mi postezi comentariul*, pentru mine esti o mica cenzuratoare si atat. Nu te-am injurat, nici macar nu ma refeream la tine in comentariu. Nu era nici macar o intrebare complicata, era la mintea cocosului(gainii).
*cu scuzele de rigoare, daca ai reconsiderat postarea

dennis spunea...

ioana, sau sa iti zic "draga Ioana" se plange lumea la mine pe bleg, mai precis Marius, ca nu i-ai aprobat comentariul. se poate ioana sa iti cenzurezi cititorii? nu-i frumos ;))

Ioana C. spunea...

@Marius: comentariul tău a fost vizibil pentru mine abia azi. eu nu am mai intrat pe blog de ieri seara, dar dacă comentariul tău a ajuns înainte de această dată.. ar trebui să te războiești cu blogspotul și nu cu mine. N-am cenzurat niciodată vreun comentariul..am scos o singură dată un comentariu la cererea persoanei care îl scrisese.
@Denis: lumea începe să devina agresivă fără rost.

Ioana C. spunea...

@Marius: și încă ceva.. e drept, nu cred că ai să găsești ceva de genul ăsta pe blogul meu.. asta fiindcă indignarea mea are legătura acum cu istoria.. istoria poporului român(apropo era și o materie pe la școala și ne învățau ceva despre Brătieni, remember?)