12/31/2009

anul care trece, anul care vine



La fiecare sfârșit de an oamenii vorbesc despre un an ce a trecut rău sau bun. Mereu m-am întrebat cine poate face delimitarea asta exactă între bine și rău? Cum stabilești că a fost bun? Adică, dacă spre exemplu ai reușit să-ți cumperi o mașină super tare înseamnă că ai avut un an bun?

Poate că și perspectiva mea pare greșită fiindcă eu obișnuiesc să vorbesc despre ani ușori și ani grei. Ăsta care a trecut a fost greu… greu dar frumos. Ați observat că toate lucrurile grele sunt, printr-o manieră ciudată de abordare, frumoase.

Anul ăsta, mai mult decât oricând, am duse lupte lungi cu mine însămi. Anul ăsta am pierdut oameni dragi, oameni care atunci când au plecat au sfâșiat bucățile de piele de pe sufletul meu( mă gândesc că și sufletul e îmbrăcat în piele, dar e o piele mai netedă…), alții… m-au trădat… s-au mutat în lumea altora. Am învățat că e esențial să ai încredere în tine și că… atunci când pierzi tot câștigi libertatea de a fi tu însuți!


Vă doresc un an nou așa cum vă e sufletul, un an cu liniște și împliniri!
La mulți ani, oameni dragi!

9 comentarii:

ARIPI DE FLUTURE spunea...

la multi ani si un an nou fericit. nu ti am raspuns la urarea facuta de craciun deoarece eram la bunica , unde nu am internet. pupici.

Claudiu Negreu spunea...

la anu paote o fi mai rau:))
An nu fericit! La multi ani!

Lisandru Cristian spunea...

LA MULŢI ANI, IOANE, NUMAI BINE ÎŢI DORIM, FIE CA ANUL NOU SĂ ÎŢI ADUCĂ NUMAI BUCURII!

Mikael Eon spunea...

La multi ani, an nou mai bun, plin de realizari pe toate planurile!

Irisha spunea...

2009 a lăsat drept moştenire o serie de evenimente şi întâmplări care au schimbat cursul istoriei şi implicit viaţa noastră de zi cu zi, care au umplut paginile ziarelor şi au adus în prim plan problemele care macină lumea secolului XXI. Încheierea ofensivei israeliene în Fâşia Gaza, învestitura primului preşedinte de culoare la Casa Albă, decesul surprinzător al cântăreţului de muzică pop Michael Jackson, decernarea premiului Nobel pentru Pace liderului American – sunt doar câteva dintre momentele care au marcat anul 2009.

Ce n-am făcut? Multe. Dar vor veni. Trebuie sa credem in noi, în viitorul care vine şi în puterea noastra de a-l schimba.

2009 e cu bilanţul pe “+”, 2010 bate la uşă, te pup şi iti doresc petrecere frumoasă de Revelion!

Ioana C. spunea...

@Irisha: privid per ansamblu s-ar putea să fie pe plus.. dar calculând pur și simplu pentru propria persoană.. lucrurile se mai schimbă.

Geanina Codita spunea...

Lasă o parte din lumina artificiilor aprinse în noaptea Anului Nou să te lumineze. Fie ca anul care vine să fie pentru tine o punte spre ceva mai bun, mai luminos.
Anul Nou să-ţi dăruiască sănătate, pace în suflet şi prosperitate pentru tine şi familie.
Tot ce îţi este de folos să se realizeze şi nimic să nu-ţi înnoureze "cerul" senin al vieţii!

LA MULŢI ANI!

monica spunea...

La multi ani!:)

Anonim spunea...

La multi ani!