12/11/2009

Din toate florile.. una verde. NU drogurilor!

Mi-a dat un prieten zilele trecute sa ascult o melodie a lui Sișu-Din toate florile, spunându-mi ca are mesaj mișto.
Și da, chiar are.. dar e un mesaj subtil care te pune pe gânduri și te îndeamnă cumva să te alături unei campanii ce pare mai bătrână decât unii dintre noi: NU Drogurilor.


Din toate florile din lume..
pe tine te-am ales
Te-am simtit...
Nu esti pe interes
Acum este geloasa..rau..
Nu stiu cum sa fac sa te scot din capul meu

Sunt multe flori care cresc peste tot in lume
Unele sunt bune..
te fac sa spui glume..
Unele te teleporteaza in alta lume..
Altele te doboara..
te fac sa spui nume
Unii le numesc florile raului
Altii flori ilegale
Eu
florile haului
La marginea mintii.
In abisul constiintei
Si le culegi in cautarea fiintei

4 comentarii:

Unknown spunea...

dac.o asculti pt ptima data si n.ai habar de mesajul pe care vrea sa.l transmita te gandesti ca e vorba despre vreo tipa.

Ioana C. spunea...

@Anna: :)) și asta e drept.. dar dacă iei umpic în calcul trecutul lui sișu..

Septimia spunea...

hip hopul e o stare de existenta, mai mult decat o stare de spirit. si spre deosebire de ce zic unii, hip hopul nu promoveaza droguri, desfranare si viata ratata. daca ai auzit ceva de genu' intr-o piesa, ala nu e hh.

Irisha spunea...

Frumos ...