12/14/2009

printre rânduri



Mă caut pe mine printre rânduri scrise mai demult sperând că am să aflu cine eram și cine sunt pentru că azi nu mai știu nimic despre mine, îmi trăiesc viața urmând rutina, șirul orar al programului meu zilnic.

Sper să găsesc momentul în care m-am oprit și să continuu drumul doar că e greu să deslușești adevărul în spatele metaforelor și e și mai greu să înțelegi cine erai cândva.

Mă privesc uneori în geamurile autobuzelor și-mi pare că am o privire mai dură și mai rece… m-am maturizat prematur. Am învățat despre viață în ultimul an mai mult decât am învățat în tot restul ei.

p.s. : E dimineață în altă viață!


sursa foto: http://deviantart.com/




9 comentarii:

Anonim spunea...

foarte interesant felul cum scrii...

Claudiu Negreu spunea...

mi-a plăcut cum ai spus. E dimineaţă în altă viaţă. Chiar aşa e.

Vick spunea...

Nu mai cauta in trecut, nu vei gasi mai nimic. Poate doar franturi din tine, dar tu - ca intreg - esti schimbata. Esti diferita, fiecare din noi se schimba in timp ce sta prins in plasa timpului, a vietii, a mediului, a celor din jur. Pana si cea mai mica intamplare isi lasa amprenta. Priveste-le... nu stiu.. ca pe caramizile din care esti construita.

Trecutul iti va spune cine ai fost, nu cine esti. Pentru a afla asta trebuie sa te cunosti in prezent. Si doar tu poti decide cum sa faci asta!

Ioana C. spunea...

@Claudiu: defapt.. nu-mi asum meritul pentru sintagma asta-e dintr-o melodie a celor de la Holograf, dar mi-a rămas întipărită de ceva vreme în minte.

ARIPI DE FLUTURE spunea...

cred ca uneori avem momente cand ne intoarcem la trecut, uneori visam prea mult la viitor si n-ar trebui sa uitam ca important este presentul, sa nu uitam sa l traim

nu e nevoie de nume spunea...

dar seara are sa-ti aminteasca aceleasi zile trecute

Lisandru Cristian spunea...

Maturizarea prematură este una dintre calamităţile vieţii moderne...

Ioana C. spunea...

@Luca: serile, nopțile...

Boddah spunea...

ai să te regăseşti în spatele metaforelor din simplul fapt că tu eşti creatorul lor.