12/07/2009

Băsescu reloded!

Îmi vine să râd când mă gândesc la câtă desfășurare de forțe a avut în spate Geoană și cu toate astea... știm cu toții rezultatul.

Desigur se va striga:Fraudă! dar doar câteva zile apoi...ei bine, apoi.. toată lumea se va bate pe ciolanul cel mare căci nu președintele se lăfăie în banii poporului ci guvernul cu toți miniștri lui minunați. Am așa o senzație că PNL ul se va sacrifica și va spune: Pentru binele poporului român acceptăm să guvernăm cu PD-L.:))

M-am pierdut printre lucruri nesemnificative, ideea era una cât se poate de simplă și portocalie cu două întrebări:
1. Cum e posibil ca un candidat susținut de vreo 7 partide politice să piardă? ( iar pentru aceia dintre voi care cred că a fost fraudă v-aș întreba: N-a avut cumva Geoană în fiecare secție de voatare vreo 6-7 oameni care-și reprezentau partidele și care au vegheat la buna desfășurare a procesului de vot) ș-apoi... chiar dacă să spunem că defapt Geoană are 50, 33 și Băsescu 49... nu e cam rușinos să obții atât de puțin cu atâta susținere?)

2. Jos Pălăria în fața românilor din străinătate! ( Nu numai că ne pompează în economie milioane de euro dar ne trimit și voturi).


8 comentarii:

ARIPI DE FLUTURE spunea...

sunt curioasa ce se va intampla de aici inainte:( eu una cred ca va fi si mai rau.eu una nu-l pot sustine pe basescu atata timp cat a pus-o pe udrea la 2 ministere:(

monica spunea...

ioana..tu esti prea tanara si poate prea "curata" in ganduri...politica e o poveste lunga si trista!
Nu sunt de acord cu tine..Nu-l sustin pe geoana..dar sa fim seriosi!desfasurare de forta a fost in spatele lui basescu!mie imi este o scarba profunda de politica noastra din care basescu,dupa parerea mea,este printre fruntasi!
Nu vreau sa mi-o iei in nume de rau,gandim de multe ori la fel..dar in privinta lui traian basescu nu pot fi de acord cu tine! este printre ultimii oameni ce au dreptul sa "lupte"impotriva comunismului!
imi doresc o lume mai buna...

Ioana C. spunea...

@Isis: cum să fie desfășurare de forțe în spate lui băsescu, când Geoană a fost susținut de cam 7 partide?(psd, pnl, udmr, prm, pnctd, png , partidul verzilor)

monica spunea...

nu vreau sa ma contrazic cu tine pe tema asta.iti mai zic doar ca reforma politica suna aiurea can reformatorii sunt udrea,berceanu,videanu,blaga,ritzi ,placinta..si o gramada altii.Anti comunisim suna groaznic in gura unui comunist de frunte.pe mine basescu nu ma reprezinta.
am comentat pentru ca nu m-am putut abtine dar promit ca nu o mai fac.chiar nu vreau sa ma contrazic cu tine pe tema asta.e alegerea de partea cui esti si sper sa nu fii dezamagita!

Lisandru Cristian spunea...

Vom vedea ce va fi şi de acum încolo...

Anonim spunea...

simplu: nu partidele tb sa il sustina, ci poporul, iar cata vreme suntem satui de comunism...

Boddah spunea...

eram sigură că vei avea un post acid la adresa alegerilor.
uite,acum,la câteva zile după,multe din previziunile tale se conturează la orizont.

Irisha spunea...

Diaspora a înclinat balanta în favoarea lui Băsescu :-) Prin mobilizarea lor, românii din întreaga lume au decis soarta României şi victoria lui Traian Băsescu.