12/02/2009

Din Cubul cu Gândac

Când i-am întâlnit prima oară soția am rămas surprinsă că are gusturi așa de fine. O blondă subțirică, cu ochii negri și cu buze superbe care se atârnase de brațul lui drept și zâmbea destul de lasciv. Până la proba cu deschisul gurii i-aș fi dat șanse mari dar m-am liniștit repede. Cât D. s-a dus la bar să ia ceva de băut eu am rămas cu ea. Mă liniștea să știu că o pot domina. Îmi povestea despre cariera ei de secretară, iar eu mă abțineam să nu izbucnesc în râs. Gândul că o considerasem cu adevărat importantă mă amuza dar mă și irita cumplit.
Ei au plecat pe ringul de dans să arate ce pricepuți sunt în ale dansului. Și iaaaar părea că Elena e vreo mare doamnă când se unduia pe un tango lent. Rochia ei roșie și foarte lungă era amețitor de superbă.

M-am așezat la bar și am comandat o votcă. Am continuat să o privesc până mi-a întrerup distracția un domn care credea și încă mai crede că poate să agațe pe oricine. Mi-a zis că-i place să vadă femei care beau singure la bar.

-Sunt singure și dezamăgite și cele mai sexy.

I-am tăiat-o repede. N-aveam chef de discuții abrupte care te conduc dramatic de rapid în patul celuilalt.

Am plecat acasă. Dobitocul nu știe că cele mai sexy femei sunt cele care se ghemuiesc cu sticla de votca pe canapea, pe jumătate dezbrăcate, cu părul ud și răvășit, cu ochii plânși, cu rimelul întins și cu o duzină de amintiri și regrete.
N-am să-l învăț eu asta.

Gândacul meu e plecat în oraș. Astă-seară nu-l mai aștept.
M-am lecuit și de lumea mondenă.

Am visat-o pe acea Elenă răvășitor de frumoasă și de proastă care-i era soție lui D.

(extras din Cubul cu gândac-o încercare mai serioasă a mea de a scrie.. să spunem o carte).



14 comentarii:

Lisandru Cristian spunea...

Mi-a plăcut foarte mult acest pasaj - "Am plecat acasă. Dobitocul nu știe că cele mai sexy femei sunt cele care se ghemuiesc cu sticla de votca pe canapea, pe jumătate dezbrăcate, cu părul ud și răvășit, cu ochii plânși, cu rimelul întins și cu o duzină de amintiri și regrete.
N-am să-l învăț eu asta"...

monica spunea...

;)

nu e nevoie de nume spunea...

Am plecat acasă. Dobitocul nu știe că cele mai sexy femei sunt cele care se ghemuiesc cu sticla de votca pe canapea, pe jumătate dezbrăcate, cu părul ud și răvășit, cu ochii plânși, cu rimelul întins și cu o duzină de amintiri și regrete.

suna...depresiv-erotic-decadent...suna superb

Claudiu Negreu spunea...

am remarcat ca ai scris mai serios acum si asta nu e rau. am si eu ceva mai serios, cauta accidental daca nu comva o stii, la sectiunea ganduri lungi

Claudiu Negreu spunea...

si chiar my multe tot la aceeasi sectiune daca ai cumva odata timp de citit ceva si nu ai ce...

Ioana C. spunea...

Mulțumesc frumos. Văd că fraza asta a făcut ravagii:Am plecat acasă. Dobitocul nu știe că cele mai sexy femei sunt cele care se ghemuiesc cu sticla de votca pe canapea, pe jumătate dezbrăcate, cu părul ud și răvășit, cu ochii plânși, cu rimelul întins și cu o duzină de amintiri și regrete.
N-am să-l învăț eu asta"...

Ioana C. spunea...

@Claudiu: e bine de știu pentru weekend.:)

Boddah spunea...

eşti mai serioasă şi nu prea.
ador stilul ăsta pe care l-ai adoptat în povestea-carte cu gândacul tău.
şi da!fraza asta a ta-inutil să o mai redau şi eu-e imaginea cheie a ceea ce ai scris tu.
eu zic să îl aştepţi cu o cafea tare şi cu o continuare!

Ioana C. spunea...

@Sorina: cu singura mențiune că nu beau cafea:)))

ARIPI DE FLUTURE spunea...

ai un premiu pe blogul meu

Anonim spunea...

trebuie sa recunosc ca n-am inteles cine e gandacul..dar pentru asta, probabil, imi trebuie o sticla de votka langa mine, asta ca sa ma multumesc cu atat:)..ceea ce, desigur, nu am.

Ioana C. spunea...

@Paul: e mai jos o postare:)) și-n plus aici e doar un pasaj.

Boddah spunea...

dar poate gândacul tău e învăţat să se trezească dimineaţa cu o cafea tare.zic şi eu.

Irisha spunea...

Foarte frumos. Ai talent! Keep on writing!