12/19/2009

despre viață pur și simplu

Pe la 15-16 ani te apucă o criză de personalitate. Ai senzația că nimeni nu te poate înțelege și orice ai face singura soluție e să te sinucizi. Pe la 19 ani, deja râzi de cât de tolomac erai.

Apoi, după crudul 20 începi să înveți despre viață. Pe la 30 te descoperi cu adevărat și lista continuă...

Evident că viața nu e dreaptă, evident că joacă uneori la dublu, murdar, fără remușcări. Dar e … e acolo. O simți în orice adiere a pomilor, în fiecare ninsoare, în orice melodie asculți, în fiecare carte pe care o citește, în fiecare om pe care îl cunoști.


Vroiam să vă scriu, defapt, despre altceva.
Bunicii mei au avut o căsnicie de aproape 50 de ani, oare să mai visăm la asta?

Știți, eu vă întreb nu de dragul conversației ci fiindcă eu caut răspunsurile astea și cred că și voi vă gândiți la astfel de teme în momentele voastre de sinceritate.

10 comentarii:

Boddah spunea...

hai să visăm pentru că...cred că se mai poate,dacă suntem adevăraţi,aşa,ca bunicii tăi.

monica spunea...

sunt convinsa ca povestile de iubire exista si azi,asa cum au existat si odinioara.pana la urma o relatie de dragoste si,de ce nu,de respect reciproc ,tine in primul rand de persoanele implicate si abia apoi de cei din jur.
trebuie sa incepi de undeva..iar cat va dura..nimeni nu stie de la inceput.

ARIPI DE FLUTURE spunea...

poate ca ne am invatat sa renuntam la persoana iubita, ori de cate ori dam de greu, e mai usor sa pleci decat sa lupti. eu sper sa se schimbe ceva.

G.Girl spunea...

Buna Ioana! :)

Scuza-ma ca sunt offtopic, vroiam sa te intreb daca nu doresti un schimb de link cu blogul meu, http://ginutza-star.blogspot.com , deoarece imi place cum scrii si mi-ar placea sa te am trecuta prin lista de parteneri.

O zi buna & Scuza-ma daca te-am deranjat cu mesajul acesta!

nu e nevoie de nume spunea...

m-ai intristat

Lisandru Cristian spunea...

Da putem să visăm frumos la o astfel de căsnicie...

Claudiu Negreu spunea...

eu cel putin visez sa imi intemeiez o familie si vreau copii:D
dar intai sa ajung intr-un moment in care sa ma simt pregatit de viata de familie:)

Ioana C. spunea...

@g.Girl: e ok.

N-am :) spunea...

da asa e, 15 - 16 ani esti unicat, special si de neinteles. Dar chestia cu sinuciderea tine de educatia de pana atunci si inspecial de situatia familiala din acel moment. Apar extremele, fie o arzi aiurea de prea bine ce iti e fie vrei sa te sinucizi de prea nashpa ce iti e.

N-am intalnit inca "crudul 20 de ani" Dar acum la 19 cu exceptia banilor am tot ce ma poate tine cu moralul ridicat. Si nu imi pot imagina un 20 crud..

Iar viitorul.. hmm nu degeaba am investit in mine, o sa fie roz, obligatoriu. Nevasta, copii, bani si hobby-uri.

Korko spunea...

Si bunicii mei au avut o casnicie de 56 de ani (curmata brusc intr-o noapte de septembie cand bunicul s-a stins). Nu stiu daca se mai poate asa ceva in zilele noastre. Prea multa infidelitate cred eu (sper totusi sa ma insel).