2/26/2010

2 ani si multumiri

În martie blogul meu împlinește 2 ani. Au fost 2 ani în care am învățat despre mine și am dat mai departe tot ceea ce am descoperit mai frumos și mai curat. Au fost doi ani în care am pierdut oameni dragi, am descoperit oameni și idei minunate, am criticat dar nu am judecat... Am învățat și că ar trebui să-mi întorc sufletul spre oamenii adevărați, spre prietenii mei vechi, spre oamenii care mă cunosc cu adevărat. (în ochii lor ne vedem cel mai corect și mai coerent).

Vă mulțumesc tuturor celor v-ați oprit în drumul vostru virtual și aici. Unii dintre voi mi-ați împărtășit din gândurile voastre, din credințele voastre, din trăirile voastre.. alții ați criticat, v-ați bătut pentru ideile voastre... și vă mulțumesc deopotrivă, vă mulțumesc cu aceași intensitate!

Vă doresc o primăvară curată și liniștită!

Ioana C.

14 comentarii:

Claudiu Negreu spunea...

la multi ani

Lisandru Cristian spunea...

LA MULŢI ANI şi postări cât mai bune! La bună recitire!

Orry spunea...

La multi ani, draga Ioana!
Sa cresti mare si sa nu te opresti din "datul si la altii"din frumosul ce-l ascunzi in inima ta!
Multa fericire!
Sa fi iubita!

nu e nevoie de nume spunea...

sa cresti mare

Ioana C. spunea...

Vă mulțumesc tuturor!:)

Anca spunea...

La mulţi, mulţi ani :D

monica spunea...

la multi ani!

ARIPI DE FLUTURE spunea...

la multi ani draga mea

Boddah spunea...

să ne mai citim mulţi ani de-acum încolo.
take care>:D<

Anonim spunea...

Au vechime mare de 8000 de ani,
sub formă de pietre, zodii chiar şi bani,
Prinse strâns în şnur ce-mpletea blând
focul şi înţelepciunea,
Fetele-l prindeau în păr de-nflorea natura.
Din bătrâni putem afla despre mărţişor,
Despre tot ce-nseamnă el pentru popor,
El aduce fericire dar şi mult noroc,
Iarna-i simbol pentru alb,
Roşul pentru primăvara ce-ndeamnă la joc.
Vă ofer şi eu în dar mărţişorul- zodie,
Tuturor ce-mi treceţi pragul prins cu fundă roşie...

Orry spunea...

O primavara frumoasa si plina de soare si flori! :)
( ai un martisor la mine! )

ARIPI DE FLUTURE spunea...

iti doresc o primavara frumoasa si plina de soare

Lisandru Cristian spunea...

Un gând bun de Mărţişor!

Mihaela Chelaru spunea...

Frumos tare, e tare bine cand te apuci de un lucru si iti este drag inca sa mai lucrezi la el. Felicitari cu blogul!! La cat mai multi ani!

Apropo, iti doresc si eu o primavara frumoasa!! Cu muulte zile senine!
Si uite ca un martisor, te invit cu mare drag la un concurs si chiar as dori sa participi. Ai mai multe detalii aici: http://www.windowsculicenta.ro/blog/castiga-cu-windowsculicenta-ro/.

Have a nice day!