2/02/2010

pe clape de pian





m-am născut pe clape albe de pian murdar

în timp ce mama cânta un addagio de dor nebun


de-atunci mă ascult în fiecare răsuflare


ce suflă fum gros... fum de tutun



mă preling precum secundele printre rămășițele de lut


și mă desfac în minunate petale

doar noapte mai curge
prin mâinile mele
pline de sânge
și rouă

lumina de la lumânarea vechea s-a întors spre mine
privindu-mi ochii
i-am spus și ei:
m-am născut pe clape albe de pian murdar
în timp ce mama cânta un addagio de dor nebun

pozele de pe deviant aici


5 comentarii:

Claudiu Negreu spunea...

te-ai nascut pe clape de pian, dar ce esti, de ti se scurge noapte prin vene impreuna cu sange si roua? prelungandu-te precum secundele, si desfacandu-te precum petalele? ca nu inteleg

ARIPI DE FLUTURE spunea...

imi place

Anonim spunea...

ascult "claire de lune" si iti recitesc postarea...

Anonim spunea...

O locaţie cu adevărat divină, iar tabloul creat de versuri întregeşte frumuseţea...

Irisha spunea...

sublima descriere ...