10/11/2008

de cand m am maritat cu gandul

Cand ating geamul cu irisul flamand
Miros a tine
Si a fir de iarba uscata

Si marea toata pe buze o port
De cand m-am maritat cu gandul
Ca n am sa te mai am vreodat’

Si poate ca nici din timus n am clintit
Cand tu te ai ridicat
Din palma mea uscata

Si poate astazi marea pe buze toata o port
De cand m am maritat cu gandul
Ca n am sa te mai am vreodat’

Si poate din gramada de vertebre
Azi s au ridicat doar cei ce tipa
Cu puterea trecutului bolnav
Ca vezi doamne

Marea toata pe buze o port
De cand m am maritat cu gandul
Ca n am sa te mai am vreodat’

Da cine aici in ghena iernii mai are timp sa I auda
Ca vezi doamne
Marea toata pe buze o port
De cand m am maritat cu gandul
Ca n am sa te mai am vreodat’

2 comentarii:

JustMe spunea...

De cand te-ai maritat cu gandul?

Ioana C. spunea...

@get:defapt niciodata:)dar..incerc sa ma mint.