10/05/2008

prin mine...







undeva la granita dintre tine si mine,undeva langa bratul meu stang si ochiul tau drept,undeva intre buze si gand...s-a stins refrenul din gheata aruncata pe razatoarea murdara de carne...atunci , demult cand inca mai imi piveai gleznele,cand inca imi mai mangaiai parul,cand aveam momente de sclipire,cand alergai de la tine la mine impiedicandu-te si ridicandu-te cu chipul ravasit de emotie,cand imi cantai la pian seara,cand imi aduceai trandafiri,ghiocei si lalele negre,cand inca nu plecasesi....cand inca erai si puteam conta pe asta...

a ramas rujul pe camasa...si gandul,si amintirea,si rugina...si eu....si jur ca nu am invatat inca sa traiesc altfel,jur ca in disperarea mea te mai caut uneori cand ma demachez,cand imi asez colierul,cand imi strang parul...cand sterg praful de pe pian...jur ca te caut-in mine,pe strada,prin ventriculul drept,prin artere,prin mine,prin vant,prin mine,prin noapte,prin teancul de foi,prin mine,prin teatrul golit ,pe scena trista,prin tablouri,prin grafica,prin mine....si strig....prin globuletele din decembrie,prin ghirlande,printre cd-uri de colinde,printre fulgi,pe panouri publicitare...prin mine....prin mine....

4 comentarii:

JustMe spunea...

Pur si simplu genial.
Din tot ce ai scris pana acum asta imi place cel mai mult.
Bravo>:D<

Anonim spunea...

Concluzia mea: Toate trec şi trec degeaba. Fără legătură, desigur. :)

Anonim spunea...

Cauti ceva pierdut, ceva care facea parte din tine dar va trebui sa inveti sa traiesti fara acel ceva care te completa...

Ioana C. spunea...

@get:merci:)
@nabbu:dar nimic nu trece fara sa lase urme...fara nicio legatura:))))
@ dee_dee:desi e greu:)