10/18/2008

telefon de 2 jumate noaptea

Deobicei nu mi tin telefonul pe silentios noaptea ,asta ca sa pot auzi daca suna cineva ca si-a rupt o unghie,ca s-a inecat cu un mar sau pur si simplu cineva care are o problema reala.
Azi noapte l-am pus pe silentios pentru ca am avut o ultima saptamana absolut criminala si intentionam sa nu ma dau jos din pat pana la 12 a doar zi.Am adormit pe la 12 juma si probabil tocmai cand visam si eu vreo insula superba,cu soare sau mai stiu eu ce, silentiosul meu mobil vibra in ultimul hal pe masa.Pana am realizat ce se intamplat si am reusit totusi sa l iau de pe masa am vazut ca era "numar privat"si ora 2:34.
Am raspuns totusi nedandu mi seama ca vocea oricum ma lasase.Si deodata o tipa intre 20-30 de ani incepe sa vorbeasca cu 300 la ora cu un accent moldovenesc ori ardelenesc(la ora aia oricum nu mi as fi putut da seama):"fa,umbli cu barbatu-miu,acum e cu la tine,cu tine in pat?"(am incercat sa citez cu precizie dar nu prea mi-a iesit).Nici n-am lasat o sa si termine putinele idei fixe caci i am inchis in nas.Realizasem ca era 2 jumate,ca sunt prea adormita ca sa port o conversatie(nici macar una civilizata cu atat mai putin una vulgara)si am continuat sa mi vad de somnul meu.Mobilul continua sa vibreze pe masa ... si eu sa dorm.:)))))
Ce rau imi pare ca nu m a prins treaza ... am si eu accent de moldoveanca atunci cand vriau si cand alti se baga in viata mia.
Altfel as putea sa cred ca a poate era o persoana care pur si simplu gresise numarul din pura disperare ca sotul o inseala.Poate o fi avut un copil in brate care a muscat o de san ori poate vreo factura neplatita cu lunile.Poate ca l o fi iubit si o durea infidelitatea lui.
Dar poate ca a fost o gluma ieftina...facuta de oameni care n au nici macar cea mai mica treaba cu comediile adevarate.
Si cu toate astea am surprins indiferenta mea fata de ambele situatii,am pierdut umanitatea din mine...nici macar nu mi pasa daca a fost o femeie disperata ca sotul nu i a mai ajuns acasa...si nici macar nu m am enervat ca cineva mi a facut o gluma.Desi vocea imi parea atat de cunoscuta....
Imi e indiferent....
prin indiferenta cultivata zilnic mi am ucis sufletul....

p.s.cine a inventat numaru' privat??:)))

4 comentarii:

monica spunea...

eu cred ca mai ai destul suflet..:)

Anonim spunea...

De ce te-ai sensibiliza pentru toţi suciţii? Din moment ce era număr ascuns e foarte posibil să fi fost gluma unor sceleraţi.

Anonim spunea...

Bine macar ca ai reusit sa adormi dupa ce te-a trezit!

JustMe spunea...

uni nu au ce face noaptea si se gandesc sa faca glume.