10/19/2008

incoerenta/aproape iarna


E aproape iarna si o furnica inghetata mi se urca pe geana insangerata.E atat de fragila,de rece,de mica incat imi aminteste de…departe…de undeva…
E aproape iarna si miroase a brad,a lamaie rasa,a portocale,a colinde….dar asta nu aici…asta undeva in vis…in visele copilariei…atat de departe incat am senzatia ca logic ar fi sa mor maine….ca am trait destul….si ca n are niciun rost frisca,compasiunea,rabdarea in toata povestea asta…


ma surprind efectiv neefiind in stare sa expun un punct de vedere coerent,ma suprind neputincioasa in a scrie(si pana la urma scrisul si tigarile au fost singurele lucruri care nu m au lasat prada mie in noptile lungi si albe),in a ma exprima.Inchid fereastra unui blog pentru ca efectiv nu ma pot exprima coerent.Apoi inchid si wordul in care alcatuiam un studiu de caz despre fronda interbelica in literatura.

Si probabil am sa inchid si pagina asta de blog pentru ca nu ma simt in stare sa vorbesc in scris.



Viata mea s a schimbat atat de tare,atat de bolnavicios in ultima vreme,incat nu fac altceva decat sa ma tarasc de la pat la cafea la bricheta pironita pe pachetul de tigari si inapoi la pat,la visele mele....





e vremea incoerentei si vreau sa ma tratez de boala asta....



probabil am sa dorm...:)

3 comentarii:

JustMe spunea...

Niciodata nu e prea tarziu sau prea devreme sa fii incoerent

Anonim spunea...

Se pare ca toamna ne afecteaza pe toti...

Anonim spunea...

Nu esti incoerenta, eu cred ca e de vina monotonia asta...Parca vremea asta te ucide incet-incet.:) Si e si o leneeeee :)) . Dar sa ne gandim si la caldura de la Craciun...:D caldura sufleteasca .