1/11/2010

Apoi supravietuim



Sunt drumuri pe care le luăm de la capăt cu fiecare suflare, sunt drumuri pe care hotărâm să mergem și drumuri pe care pur și simplu ne trezim din întâmplare. Pe unele din ele avem să le părăsim la timp, pe altele abia când suntem dați afară..iar pe altele ne simțim în siguranță.

Drumurile mele sunt pavate cu pietre pe care
oamenii au scris cu inima
cuvinte dragi ori seci
Sunt drumurile toate pe care am mers țindu-mă de mână
cu oameni dragi…
cu oameni gravi..
și simt mirosul primelor descoperiri
și simt mirosul primelor întrebări…
dar dincolo de toate sunt despărțirile

Sunt drumuri în care noaptea e sfâșietoare
și sunt drumuri care m-au ademenit.

Aș vrea să am din nou în față începutul… să știu drumul corect. Dar nimănui nu i se dă șansa asta.
Apoi… supraviețuim.

Poza de aici

6 comentarii:

Claudiu Negreu spunea...

fiecare om are un dru, iar uneori drumul nostru se intersecteaza cu drumul celorlalti, si uneori merg impreuna, facand-o, o strada cu mai multe benzi, iar uneori raman doar niste intersectii mici

Lisandru Cristian spunea...

Toată viaţa este alcătuită din drumuri... Asta este situaţia...

Mifo spunea...

am venit am citit si am plecat lasand urme de frana pe drum :P

ARIPI DE FLUTURE spunea...

multe drumuri si aproape toate ne duc catre necunoscut

ARIPI DE FLUTURE spunea...

multe drumuri si aproape toate ne duc catre necunoscut

Orry spunea...

exact cu am spus si Cristian, viata e alcaturita din drumuri! Unele mai drepte decat celelalte, altele mai cu gropi si mai cu hopuri, altele cu ploaie si frig, altfele - de parca ar fi un facut - au numai soare!!
Dar asa e viata!
Cel mai interesant este insa, ca unele drumuri de intersecteaza, si-apoi merg asa agale o bucata din drum! Unul langa altul ...
Si la un momnent de despart iar ...
Nu plange nimeni ... si sti de ce?!
Poate la urmatoarea cotitura se incruciseaza iar! Niciodata n-ai de unde sti!