1/15/2010

spuse


câteva citate din Paler, cu drag..



Unii tac pentru că visează o elocinţă mai profundă decât a cuvintelor. În schimb, alţii tac pentru că nu mai vor să spună nimic. Pentru că nu mai cred în nimic. Nu mai cred în dragoste şi se hotărăsc să nu-i mai pronunţe numele, nu mai cred în fericire şi se hotărăsc să uite de ea.



Nu toată lumea e capabilă să stea în mlaştină până la gât şi să surâdă. Unii nu se pot abţine să nu dea din mâini, încercând să iasă, chiar dacă astfel se scufundă cu totul.
(extras din Rugați-vă să nu vă crească aripi)



Închipuiţi-vă că într-o zi ar fi venit un tren şi n-am fi mai avut putere să urcăm în el. L-am dorit prea mult, l-am aşteptat prea mult. Ne-am epuizat în aşteptare şi nu ne-a rămas nicio picătură de energie pentru a ne bucura de sosirea lucrului aşteptat. Numai că ne-am fi simţit striviţi de o mare tristeţe, amintindu-ne cât am visat trenul acela care acum pleacă fără noi. Şi ce-am fi putut face după plecarea trenului? Singura noastră şansă ar fi fost să uităm de el, să uităm de toate, să dormim, iar când ne trezeam, cu ultimile noastre puteri, să aşteptăm alt tren...
(extras din Viața pe un peron)


Ceilalţi lupi m-ar sfâşia, dacă ar şti că urletul meu e, în realitate, un plâns.
(extras din Scrisori imaginare)


Fiecare are dreptul la dezamăgire.

5 comentarii:

Lisandru Cristian spunea...

"Ceilalţi lupi m-ar sfâşia, dacă ar şti că urletul meu e, în realitate, un plâns" - întotdeauna am simţit fiori citind aceste cuvinte...

dishku spunea...

geniala carte(viata pe un peron) si genial om(octavian paler)

nu e nevoie de nume spunea...

paler este un fenomen

ARIPI DE FLUTURE spunea...

imi place cel cu tacerea, eu nu suport oamenii care n-au nimic de spus si trancane intruna:)) sau cei care sunt sociali, draguti in exces cu persoanele pe care le-au cunoscut recent, cred mereu ca au ceva de ascuns

Boddah spunea...

e un lucru şi ăsta,să ai drepturi...dreptul la dezamăgire.
profund Paler,profund...