1/13/2010

dor de oameni dragi



Time catches everyone

And the world goes round the sun

But the memory lives on in my heart

Going back to the start

Forever forever forever


Sunt toți oamenii pe care i-am strâns în inimă și îi vom păstra cu emoția primei întâlniri și cu amarul gust al despărțirilor… Sunt toți oamenii pe care i-am cunoscut și pe care intersecțiile ni i-au furat…

Skiving french and stealing mars

Hanging out in rosie's bar

Getting changed straight after school

Smoking fags and playing pool

N-a trecut prea mult… dar mie una îmi e dor de liceu.. îmi e dor de orele lungi în care bilețele zburau prin clasă, îmi e dor de chiulurile de la orele de franceză, de emoția de dinaintea tezelor.. acum vine emoția de dinaintea sesiunilor… și parcă nu mai seamănă. Îmi e dor de diminețile în care ne revoltam că am dat cu ceasul de pereți, îmi e dor de tot…

Acum… doar

A traffic jam when you're already late

A no-smoking sign on your cigarette break

It's like ten thousand spoons when all you need is a knife

It's meeting the man of my dreams

And then meeting his beautiful wife


And isn't it ironic...don't you think

A little too ironic...and, yeah, I really do think...
Melodiile de aici (Sandi Thom-Time) și aici (Alanis Morissette)
Poza din galeria personală

2 comentarii:

U. spunea...

Si eu ma gandeam la asta zilele trecute si chiar mi s-a facut dor de chiulitul in place chiar si de invatatul pentru admitere.
Imi e dor de orele de franceza,de alergia mea,de orele pe care le petreceam vorbind,de tot.Pana si de Tudorica.Ce as mai invata acum la istorie in loc de statistica.Imi e dor de cele 3 teze si de toate lucrarile pe care le dadeam.
Sa stii ca nimic nu se compara cu liceul.Facultatea este doar un loc plin de straini care imi zambesc cand ma vad pe hol iar eu ma intreb cine sunt si cum ii cheama.
Mda.
Dupa sesiune clar ne vedem.
Succes!

Boddah spunea...

mi-e groază de facultate şi nu de ea,cât de dorul de liceu...
mai am ceva de stat,dar oricum,prea puţin...
când eşti om cu adevărat,e imposibil să nu te încărunţească dorul.