1/18/2010

coji de portocala



Cu urechea lipită pe ziduri ascult adesea
mirosul cum fuge prin pietre.
Apoi.. mă desfac în mii de bucăți
ș-așez coaja pe mal

Nu știu dac-am ascultat vreodată o muzică mai bună
decât cea care-a curs din coaja portocalei stricate
ș-apoi, spuneți-mi voi, care muzică e așa de complicată
încât o portocală s-o cânte o singură dată?

trenul de ieri a strivit gramul de libertate
ce-l primisem în dar de la viață,
ascult cum surânde oglinda
lipită de geam.

sursa foto: http://flickr.com/




8 comentarii:

Claudiu Negreu spunea...

Daca dintr-o stricata portocala stoarsa se aude muzica, si din noi oamenii cand suntem storsi de lacrimi se aude o muzica.

Anonim spunea...

am trecut paici NUMI PLAC PORTOCALELE imi place postu :)

Geanina Codita spunea...

Fuge mirosul printre pietre şi ascultăm pe portativul cojii de portocală melodia orange...Frumos colorată ziua...

Septimia spunea...

ultimul gram de libertate mi-a fost in piept, pe nas...

Anaidas spunea...

cojile de potocale imi aduc aminte de un alt an...placuta reintoarcerea in trecut...

Lisandru Cristian spunea...

M-a încântat imaginea - "

Cu urechea lipită pe ziduri ascult adesea
mirosul cum fuge prin pietre.
Apoi.. mă desfac în mii de bucăți
ș-așez coaja pe mal"...

Orry spunea...

...chiar mi-e pofta de o portocala!:)

nu e nevoie de nume spunea...

una dintre cele mai bune