8/13/2009

Blog De Oro


Întrucât am primit cu mare drag premiul Blog De oro de la câțiva bloggeri doresc să îl ofer unor oameni pe care îi citesc, unor bloguri dragi mie, care ma exprimă și mă concretizează.
Am ales să scriu și motivul pentru care le-am ales.
Așadar:

Geanina și Cristian Lisandru- pentru că în scrierile lor găsesc prelungiri ale sufletului meu.
Boddah,BIZZ,Septimia - pe blogurile lor mă regăsesc pe mine cea de acum 2-3 ani.Pentru că ele scriu cum scriam eu acum ceva vreme.
Cristi- pentru că ne învață pe toți cum se scrie în ziaristică.
George- pentru pasiunea nebună pentru biciclete
Aripi de Fluture: pentru că în pozele pe care le postează găsesc bucăți din viața mea trecută.
Copilul din mine: pentru că scrie excelent poezie
Isis: scrie rar dar scrie cu sufletul...și scrie tare bine
Geta: fiindcă ne știm de vreo 4 ani ... și... a început să scrie tare bine
Andreea Mateescu: scrie cum trăiește, anihilând orice urmă de plictiseală. Și pe ea o știu de multă vreme...
Monkey-Claudiu și Zori de ziuă: scriu rar dar bine
whisper și Diana:pentru muzica excelentă de pe blogurile lor
Nabbu: pentru că postarile lui au adesea vehemența pe care o simțim majoritatea.
Anca-Outlandish- pentru că mi-aș fi dorit să scriu laa vârsta ei așa frumos
Mihaelei Chelaru - ea găsește cumva răspunsul la toate întrebările noastre

Nu am mai dat link la nimic întrucât internetul nu merge foarte bine la 500 km distanță de București, dar găsiți tot de vă trebuie la Blogroll.

Mai sunt destule bloguri pe care le citesc și pe care sunt convinsă că le-am uitat... bloguri cu scrieri din care am învățat, pe care le-am comentat, scrieri pe care le-am simțit mai aproape de sufletul meu decât pe propriile-mi scriieri.

E o lume frumoasă și aceasta a bloggerilor....

18 comentarii:

Anca spunea...

Multumesc frumos! Si eu ti-am oferit premiul, cred ca in acelasi timp cu tine am postat :)

Lisandru Cristian spunea...

Mulţumesc mult pentru premiu, Ioana, mă bucur că te-ai gândit şi la mine... Eu l-am primit acum câteva zile de la Orianda şi l-am pus deja pe blog, dar consider că este şi din partea ta... Mulţumesc încă o dată!

Geanina Codita spunea...

Mulţumesc pentru gândurile frumoase aşternute, mulţumesc pentru premiu pe care şi eu ţi l-am oferit cu mare drag.

Să ai o zi de mare frumuseţe, draga mea!

Claudiu Negreu spunea...

dap..rar... :P:P inainte scriam si eu des:P mesrsi oricum pt premiu.. si felicitari tie

Anonim spunea...

Multumesc Ioana!

Whisper spunea...

Ioana-multumesc pt ca m-ai incadrat intr-un grup...mi-ai furat un zimbet;)

Septimia spunea...

sunt rosie ca o tomata, multumesc.:)datorita tie, am dat de foarte multe bloguri care acum le urmaresc constant. dupa blogrollul meu, al tau e cel mai bun>:D<

Claudiu Negreu spunea...

http://monkeynlizuka.blogspot.com/
Noua adresa de blog!

Ioana C. spunea...

@Anca:acum arunc un ochi:)

Ioana C. spunea...

@Claudiu:o să pun la blogroll:)

Ioana C. spunea...

@septimia: nu era cazul să te înroșești:)
Acum ne batem în blogroll:)))

Ioana C. spunea...

Vă mulțumesc tuturor! E reciproc!

Boddah spunea...

tin minte ca pe tine te-am gasit intr-o noapte si m-am oprit la o poezie de Nichita Stanescu.si dupa te-am citit.si mi-ai placut pentru ca scrii bine poezie,simplu si profund,pentru ca in alte articole lovesti in probleme de ordin national,cum a fost cel cu furatul cartilor.
multumesc frumos pentru premiu si felicitari!
>:D<

Anonim spunea...

multumesc frumos:X

Mihaela Chelaru spunea...

Tin sa-ti multumesc si aici! :)

Boddah spunea...

m-am mutat aici:D
http://inchisoareaalba.blogspot.com/

monica spunea...

multumesc,cu intarziere dar din tot sufletul,pentru gandul tau.am lipsit ceva vreme din spatiul virtual,tumultul vietii reale nelasandu-mi timp si de altceva.am descpoerit total intamplator ideea de blog..nimeni cunoscut nu stie ca detin si eu un blog..si sunt putine blogurile pe care le citesc,mai mult sau mai putin intamplator.sunt doua bloguri pe care le citesc constant,iar in tine ma regasesc cateodata pe mine cea din liceu.
te felicit pentru scrierile tale si iti doresc sa nu pierzi niciun ''tren''pe care viata il scoate in calea ta!

nu e nevoie de nume spunea...

pfai, Ioana, cu intarziere iti spun ca ai un suflet superb.