8/15/2009

Destinul, încotro?


Teoria ne face vinovați pentru alegerile noastre greșite dar în practică, îmi pare că, treaba stă altfel.


Alegerile noastre, deciziile noastre, depind de atât de multe conjuncturi, de oameni, de starea noastră.
Am cântărit atât de multe situații în ultima vreme și am înțeles că important e să găsești suficiente motive pozitive pentru alegerea ta astfel încât indiferent de turnura pe care o va lua situația să găsești un echilibru care să te asigure că nu ai nimic de regretat.(deși pare atât de comod).

Cine ne poate asigura că am decis corect, cine în afară de timp, de vreme,?
Și oare cum vom arăta peste ani, oare cât ne vom mai iubi peste ani?

Azi decidem…. Decidem pentru un viitor pe care nici ghicitoarele desăvârșite nu-l pot vedea în ceașca de cafea….


Ne decidem singuri viitorul sau el e deja scris? Fiindcă dacă e deja scris ar însemna să spun că am o scuză... și ar mai însemna că trebuie să mă opresc din frământările astea. Dar îmi place să cred că am și eu o parte de ″vină″.

Destinul e opera celor tari si scuza celor slabi!

Destinul tău cum e, cum va fi?

14 comentarii:

Lisandru Cristian spunea...

Părerea mea despre destin ai citit-o pe blog... Mă bucură această coincidenţă a subiectului "destin"... "Cine ne poate asigura că am decis corect, cine în afară de timp, de vreme,?
Și oare cum vom arăta peste ani, oare cât ne vom mai iubi peste ani?" Răsunsul este - nimeni...

Claudiu Negreu spunea...

iti este scris. asa consideram pentru ca ne vine mai usor sa dam vina pe el, in loc sa dam pe noi. dar trebuie sa stim ca toate au o regula. si destinul are propriile reguli. e frumos cand cunosti pe cineva, pe care ajungi sa il iubesti si te gandesti ca destinul a facut ca tu sa iti incrucisezi drumul cu acea persoana. viata e ciudata. trebuie numai sa o traim, si sa fim constienti ca trecutul ramane trecut si fiecare secunda din viata trece

Geanina Codita spunea...

Îmi place să cred că voi parcurge întotdeauna drumul ales de mine, numai de mine...

Întotdeauna am luat decizii pe care nu le-am regretat.

Greşelile fac parte din viaţa noastră, sunt necesare pentru a pricepe mai bine DESTINUL.

Aş scrie până mâine dimineaţa, dar, cred că este cazul că-i las şi pe alti cititori să-şi spună punctul de vedere.

Să ai o zi precum sufletul tău, draga mea!

Boddah spunea...

destinul meu va fi asa cum il voi scrie(cred!).ramane de vazut.

Ioana C. spunea...

@Cristi: da, ciudată și frumoasă coincidență.
@geanina: o zi la fel și ție!

Ioana C. spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Ioana C. spunea...

@boddah: atunci va fi opera ta!

Ioana C. spunea...

@Claudiu: viața e tare simplă-noi o complicăm!

ARIPI DE FLUTURE spunea...

imi place sa cred ca destinul si l face fiecare in mare parte si fiecare decizie pe care o luam ne influenteaza deciziile ce vor urma

George Colang spunea...

Ca orice problema, cea expusa de tine aici tinde sa ne sufoce vietile. cred ca toti, la un moment dat, ne am intrebat daca o clipa a fost influenta de o forta exterioara noua, daca mana destinului a jucat tare sau usor cu noi. ma gandesc acum la noi, oare nu vedem noi asa? oare lucrurile deja existene nu prind semnificatie o data cu noi? raspunsul nu ezit sa l ascund, da! nu exista destin, ci conjuctura, mai exact, exista un concurs de imprejurari care ne macina in fata alegerile noastre. jocul este intre alegere si conjuctura, intre reguli stipulate de noi, si numai de noi.

ARIPI DE FLUTURE spunea...

eu cred ca destinul ni-l facem singuri, in functie de deciziile pe care le-am luat in trecut, cele pe care le avem de luat in prezent.in functie de starea in care suntem, cand luam o decizie.numai ca nu ne prea place sa ne asumam si consecintele

Ioana C. spunea...

@aripi de fluture: și mie-mi place să cred la fel...:)

Ioana C. spunea...

@offshore: bine spus: jocul este intre alegere si conjuctura, intre reguli stipulate de noi, si numai de noi.

Unknown spunea...

sincer ..acum ceva vreme credeam ca destinul e asa cum ti.l faci tu.
acum cred si nu cred.
pe deoparte cred ca destinul si.l faci cu mana ta pe de alta parte cred ca treiesti exact asa cum ti.e scris.
nici nu stiu daca sa cred in destin sau nu.