8/28/2009

Catastrofe culinare

Am primit un soi de leapșa de la Cora ( nu-mi prea plac mie dar de data asta am să onorez). Se cere una bucată catastrofă culinară.

Sunt fericită să pot spune că n-am dat foc la bucătărie, n-am ars mâncarea și n-am înșirat frișca pe pereți pentru că sunt genul de persoană care nu se apucă să facă lucruri pe care nu e în stare să le ducă la bun sfârșit.
Doar... am mai pus din când în când sare în loc de zahăr … și am încercat să fac spuma aia de căpșuni despre care vorbește și Cora pe blogul ei și am sfârșit prin a o arunca pe toată în wc. Am stricat pe atunci mai mult de un 1kg din frumoasele fructe și am încurcat gălbenușurile cu albușurile. În rest am fost cuminte în bucătărie...


Voi?

7 comentarii:

Boddah spunea...

parca nu e chiar asa o mare catastrofa.

Ioana C. spunea...

păi nu e .. aștept de la voi niște catastrofe mai mari.:)

Septimia spunea...

;)) in bucatarie nu gresesc

Anonim spunea...

adresa noua:
http://be-my-autumn.blogspot.com/

N-am :) spunea...

vai, cum sa incurci albusurile cu galbenusurile ?! :)) Super tare.

Geanina Codita spunea...

Bine te-am regăsit, în bucătărie, se pare!

Ha,ha,ha...îmi plăcu asta...

Te-ai descurcat, draga mea. Important este că ai voinţă, restul vine de la sine...ha,ha,ha...

Te îmbrăţişez cu mare drag!

Mihaela Chelaru spunea...

:) Hmm putem face un club a celor cu catastrofe culinare?